Inlägg från: Miloochtoby |Visa alla inlägg
  • Miloochtoby

Matschema och mat för 1 åring?

Jag vet att det finns många artiklar om detta och jag har läst i månader. Hur ofta äter din ettåring och vad äter  under dagen? Nör dricker de ersättning, hur mycket o hur ofta?  Hur är vikten och längden? Ger ni  något att hålla i handen o äta utöver huvudmåltiderna och mellanmålen? 

Jag har en ettårig dotter. Vi var under dietist- och logopedkontroll i 6 månader, men nu är vi inte det längre. Hon vill inte äta mycket och har inte gått upp i vikt eller vuxit på längden de senaste tre månaderna heller. Jag börjar bli orolig. 

Gärna några matförslag som bebisar gillar att äta också? Tack 🙏🏻

• Svar på tråden Matschema och mat för 1 åring?
  • Miloochtoby
    Miloochtoby skrev 2024-08-13 21:01:13 följande:
    Matschema och mat för 1 åring?

Jag vet att det finns många artiklar om detta och jag har läst i månader. Hur ofta äter din ettåring och vad äter  under dagen? Nör dricker de ersättning, hur mycket o hur ofta?  Hur är vikten och längden? Ger ni  något att hålla i handen o äta utöver huvudmåltiderna och mellanmålen? 

Jag har en ettårig dotter. Vi var under dietist- och logopedkontroll i 6 månader, men nu är vi inte det längre. Hon vill inte äta mycket och har inte gått upp i vikt eller vuxit på längden de senaste tre månaderna heller. Jag börjar bli orolig. 

Gärna några matförslag som bebisar gillar att äta också? Tack 🙏🏻

Har ni barn som inte vill äta och går på förskolan? Hur hanterade ni det? Min dotter slänger maten och vill sedan gå upp från matstolen. Hon ska börja förskolan i oktober.
Svar på tråden Matschema och mat för 1 åring?