BIM September 2024
Detta är inte ett "testa tidigt", utan ett test där man ska se ett klassiskf plus. Ser ni något? Vet att upplösningen är sämst men tycker mig ändå kunna se någon antydan till streck. Kanske. Vad tror ni?
Testade ett annat typ av test idag utöver cb early och känner mig bara allmänt inbillningssjuk. Jag försöker ju mest förstå vart i menscykeln jag befinner mig just nu. Väntar jag på bim? Har jag passerat bim? Väntar jag på äl?
Har fått tid till gyn om 2v.
Vad tror ni? Ser ni ett svagt streck? Det här är rfsu testa tidigt på bim -5 så är väldigt tidigt. Ska ta ett till på söndag 😊
Jag förstår känslan. Vi kanske inte går igenom exakt samma fysiska grejer (min kropp verkar funka rätt regelbundet), men psykiskt känner jag som dig. Ibland känns allt bara värdelöst i väntan på plusset. Det är så tärande och frustrerande att inte ha makt över en sån här situation, som att skaffa barn 💔
Vill du byta jobb så letar du ett nytt, vill du göra slut så lämnar du din partner, vill du köpa en cykel så gör du det. Men i detta är man sååå maktlös..
Jag hejar verkligen på från sidan!!! Och hoppas och tror det kommer hända en dag ❤️
Kan fortfarande inte förstå hur många som plussat hittills!!? Aldrig varit i en BIM-tråd med så stor andel bebisar! 😭❤️
flera svaga test med som vi följer med spänning hur det går i dagarna här! 😍🤞🏼
Själv är jag lite deppig över den här månadens usla försök.. Hade ägglossning i tisdags, låg lördag, måndag & torsdag (alldeles för sent säkert dock). Tisdag blev jag sjuk och varit tokförkyld sedan dess så inte mycket mys då även om man ville 😭 Fy så retligt. Bara det här att man har "en chans" och missar man får man vänta en evighet igen. Tappat hoppet rätt hårt denna månaden.
Man får hoppas ❤️?????
Är det ditt första? har missat om du skrivit det någonstans innan 😮?💨