BIM September 2024
Siripiri skrev 2024-08-28 22:12:59 följande:
Oj ja det var väldigt olika! Blir kanske lite knepigt att leta efter älen just med stickor. Kanske mer gå på flytningar och känslan i kroppen, jag tycker man känner tydligt att man närmar sig ÄL. Jag får nästan som en tyngd i underlivet som när man blir sugen fast på ett mjukare/lättare sätt.
Men hur var det nu, hade du börjar tempa? Så många som är med i tråden nu, man försöker hänga med men inte helt lätt 😂
Upplevde också att det vänstra strecket kunde vara svagare senare på kvällen än det jag tog på dagen. Har nog med när man kissade senast å så.
Lätt hänt att man blir förvirrad haha. Det var så i augusti gruppen med. Men temp kör jag inte med. Ja, jag tog ett ägglossningstest idag för att jag kände ett hugg i nedre delen av magen på vänstra sidan. Det måste ju betyda att ägget har släppt om det är ägglossning, men mitt sekret är inte trådigt än utan bara lite grann men går lätt sönder. Så vet inte hur jag ska tolka det. Sen med tanken på mina långa cyklar så tycker jag att det är allt för tidigt med ägglossning. Men någon gång förra året hade jag menscykel på 25-28 dagar haha. Jag vill så gärna ha ett tredje barn innan jag kommer upp för mycket i ålder. Är bara 33 men man vill gärna ha en sladdis innan dem andra barnen blir allt för stora.