Inlägg från: Anonym (Noppe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Noppe)

Hon säger att min personlighet gör henne kåt?

Varför skulle hon ljuga menar du?

• Anonym (Noppe)
    Anonym (Kär kille 29 år) skrev 2024-08-12 14:31:34 följande:
    Ljuga Är väl starkt ord! Jag bara undrar hur det funkar? hon kan få vem hon vill! att en personlighet kan sticka ut så mycket? Jag får inte in de riktigt..
    Vad tror du då hon egentligen känner sig attraherad av om du misstror att det handlar om personligheten som hon själv säger?

Jag förstår egentligen inte problemet? Alla är olika, bara för att du själv attraheras av enbart fysiska attribut (antar jag) så kan du inte applicera det på alla naturligtvis.
  • Anonym (Noppe)
    Anonym (N) skrev 2024-08-12 17:04:58 följande:
    Och ja. Jag hade blivit förbannad om någon är kåt på mig men inte tycker jag är snygg.
    Du behöver inte ha sex med denne. Ingen som tvingar dig.

I ts exempel så säger hon inte att hon tycker han är ful utan framhäver hans personlighet som den främsta faktorn för kåthet.

Tycker det är konstigt att många inte verkar förstå att människor är olika och attraheras av olika saker.
  • Anonym (Noppe)
    Anonym (N) skrev 2024-08-12 16:47:30 följande:
    Ja. Och jag blir inte kåt på mina vänner som har världens bästa personlighet. 
    Näha, finns det bara en form av bra personlighet alltså? 

Du betraktar saken väldigt dimensionslöst.
  • Anonym (Noppe)
    Anonym (Samma sak) skrev 2024-08-12 17:35:17 följande:
    Är iofs lite samma sak. Om någon frågar om en persons utseende och får svaret att den har en fin personlighet, ja då är ju personen ful.
    Nej, det är inte samma sak. Han skulle kunna vara en tia i utseende och ändå få samma svar. Hon värderar då personlighet högre än ytliga faktorer, det kanske t o m är oviktigt för henne. Hon kanske skulle se det som den ultimata komplimangen om hon själv skulle få höra det.

Det du känner dig attraherad av kan du inte applicera på samtliga individer, det borde du väl ändå förstå?
  • Anonym (Noppe)
    Anonym (Samma sak) skrev 2024-08-12 18:56:53 följande:
    När det kommer till utseende och attraktion och någon börjar dilla om att personen har en fin personlighet, då innebär det att personen inte är så snygg. Det borde du väl ändå förstå?
    Hon blir kåt av hans personlighet, betyder att det är det hon blir attraherad av. Vad är det du inte förstår själv?

Tror du att han per automatik är asful och att hon idkar sympatisex för att personligheten är fin?
  • Anonym (Noppe)
    Anonym (Samma sak) skrev 2024-08-12 19:15:22 följande:
    Jag tror att hon inte finner TS fysiskt attraktiv. Jag tror att hon tycker att han är en fin kille personlighetsmässigt. Kan det uppväga bristen på fysisk attraktion? Kanske. Förmodligen inte i längden.
    Du förstår väl att alla inte är skapta på samma sätt. Attraktion är ett spektrum där oftast personligheten och utseendet spelar en roll. Du borde förstå att människor viktar dessa olika.

Har du svårigheter med att kunna sätta dig in i andra människor generellt?
  • Anonym (Noppe)

Det finns något som kallas för "Big Dick attitude" som i princip attraherar alla kvinnor oavsett. Självförtroende utan arrogans, motsatsen till en ettrig skrytsam sprätt.

Personen kan se ut hur som helst om denne väger upp med en hög BDA, ingen som innehar hög BDA skulle göra slut med någon för att denne sa att hon blev kåt av hans personlighet. (Ganska jävla låg BDA)

• Anonym (Noppe)
    Anonym (Samma sak) skrev 2024-08-12 21:46:44 följande:
    Har du? Du verkar nämligen ha oerhört svårt för att jag uttrycker en annan åsikt än din.
    Du borde kunna förstå att alla inte är skapta likadant, eller går igång på exakt samma saker. Någon som en annan kallar för ful kan vara snygg i en annans ögon. Duh 

Finns många på spektrumet som inte förstår att attraktion är ett spektrum.
Svar på tråden Hon säger att min personlighet gör henne kåt?