Inlägg från: Anonym (Samma sak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma sak)

Hon säger att min personlighet gör henne kåt?

Anonym (Noppe) skrev 2024-08-12 17:11:53 följande:
    Du behöver inte ha sex med denne. Ingen som tvingar dig.

I ts exempel så säger hon inte att hon tycker han är ful utan framhäver hans personlighet som den främsta faktorn för kåthet.

Tycker det är konstigt att många inte verkar förstå att människor är olika och attraheras av olika saker.
    Är iofs lite samma sak. Om någon frågar om en persons utseende och får svaret att den har en fin personlighet, ja då är ju personen ful.
  • Anonym (Samma sak)
    Anonym (Noppe) skrev 2024-08-12 18:37:07 följande:
    Nej, det är inte samma sak. Han skulle kunna vara en tia i utseende och ändå få samma svar. Hon värderar då personlighet högre än ytliga faktorer, det kanske t o m är oviktigt för henne. Hon kanske skulle se det som den ultimata komplimangen om hon själv skulle få höra det.

Det du känner dig attraherad av kan du inte applicera på samtliga individer, det borde du väl ändå förstå?
    När det kommer till utseende och attraktion och någon börjar dilla om att personen har en fin personlighet, då innebär det att personen inte är så snygg. Det borde du väl ändå förstå?
  • Anonym (Samma sak)
    Anonym (Noppe) skrev 2024-08-12 19:11:56 följande:
    Hon blir kåt av hans personlighet, betyder att det är det hon blir attraherad av. Vad är det du inte förstår själv?

Tror du att han per automatik är asful och att hon idkar sympatisex för att personligheten är fin?
    Jag tror att hon inte finner TS fysiskt attraktiv. Jag tror att hon tycker att han är en fin kille personlighetsmässigt. Kan det uppväga bristen på fysisk attraktion? Kanske. Förmodligen inte i längden.
  • Anonym (Samma sak)
    Anonym (Noppe) skrev 2024-08-12 20:38:49 följande:
    Du förstår väl att alla inte är skapta på samma sätt. Attraktion är ett spektrum där oftast personligheten och utseendet spelar en roll. Du borde förstå att människor viktar dessa olika.

Har du svårigheter med att kunna sätta dig in i andra människor generellt?
    Har du? Du verkar nämligen ha oerhört svårt för att jag uttrycker en annan åsikt än din.

Svar på tråden Hon säger att min personlighet gör henne kåt?