Väntar på plus!
Fullt utslag på ÄL igår så nu väntar bara den långa tiden fram tills man kan börja testa!
Hur går det för er som har BIM nu i dagarna?
Fullt utslag på ÄL igår så nu väntar bara den långa tiden fram tills man kan börja testa!
Hur går det för er som har BIM nu i dagarna?
Spännande! När har du BIM?
Trist..
Haft positiva ÄLtest tre dagar på rad nu med peak igår då teststrecket blev superstarkt direkt och blev starkare än kontrollstrecket men vet inte när jag ska tänka att ÄL sker i med att testen fortfarande är så starkt?
Jag hade säkrat upp och haft massa sex 😂 minst en dag efter de gått ner också hehe
Jag blev oplanerad gravid förra mensen. Fick missfall i vecka 5. Nu har jag ägglossning två och en halv vecka efter missfallet. Ska försöka bli gravid igen men är väldigt rädd att de ska gå som förra gången. Hatar den eviga väntan, blev inte bättre efter att man plussat heller för då väntade man på att/ om emryot skulle klara sig eller inte. Dehär är så sjukt tufft.
Fick också missfall v5+6 den 1/10 och ÄL verkar ha kommit bara två veckor efter det om jag ska gå efter ägglossningstesterna. Håller med dig att väntan, ovissheten osv är så jobbigt!
2017 fick jag supertidigt missfall och blev gravid typ två veckor efter jag började blöda och det blev min mellersta dotter så jag har hopp att det kan ta sig direkt efter och gå bra ♥️
Nehe där kom mensen. Aja, bara att på det igen 🙂
Åh vad jobbigt 😕 Hoppas på bättre lycka nästa månad!
Jag befinner mig på ÄL+4 ungefär, väntan mellan ÄL och BIM är ju sååå lång så jag blir galen här!
ÄL + 9 idag och det är svagt men visst är det där 🥹