Väntar på plus!

Någon som ser något? 🥲 kunde inte hålla mig ville testa en sån där tidigt test men verkar inte va någon bebo 🥺 tänkte de kan väl funka med kvälls Kisset då den är lite mer känslig än de andra men Aa verkar inte vara något
Har BIM den 24/9. Tog ett tydligt test nu imorse och det är det svagaste av svagaste sträcken jag skådat men där är ett sträck. Kan ju dock vara spöksträck så jag vågar inte ta ut något i förväg 🙈
enligt min beräkningar och appen ska jag ha min mens idag men den kom inte , ska inte testa försen tisdag tänkte jag då man alltid kan räkna fel 🤷🏻?♀️ igår och idag har jag ont i ryggen och lite värkar som mens Värk även att maten jag äter känns lite blä från att äta jätte mycket senaste 2 veckorna till ingenting typ, så jag väntar in och ser dagarna som kommer
Hej fina ni grattis till alla pluss ❤️ , och där kom mensen för mig igår eftermiddag, tyvärr va alla symptomer falska vet inte riktigt vad man ska söka efter längre eller sluta övertänka och analysera för att slippa bli så hjärtekrossad. ska försöka smälta detta nu och ta nya tag nästa månad 🌸