• ersi12

Väntar på plus!

Hoppar in i tråden! Bim 26/9!☺️

• ersi12
    Emme11 skrev 2024-09-17 14:00:39 följande:

Hej hej!

Hoppas också in! Har BIM 26/9! har molande värk som strålar ut i vänster ljumske och blivit täppt. för tidigt för symptom men är det någon annan som har några känningar? Blir isåfall vårt första barn och är 39 så skulle bli överlycklig 🥹

Jag har lite ont i vänster bröst och fick kramp i livmodern idag efter min löptur men tror nästan att det är för tidigt För att känna symptom?
  • ersi12

Jag tog ett clearblue testa tidigt, har bim 26/9 och det visar absolut ingenting så antar att chansen är ute för ett plus då de är 79% säkra 6 dagar innan mens😞

• ersi12
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-20 14:52:53 följande:
    Jag tog ett sådant test 5 dagar före BIM med vår dotter som var klart negativt. 2 dagar före BIM plussade jag med ett vanligt RFSU test. Det det behöver inte betyda något att detta visade negativt. Håller tummarna för dig! 🤞
    Jag lät testet ligga några timmar och blev nyfiken (såklart?) när jag skulle slänga det, det fanns ett litet sträck. Vet att det räknas som ogiltigt och försöker att inte hoppas men ska testa igen om 2-3 dagar ☺️
  • ersi12

syns inte så mycket, tog en print screen från en video då det inte gick att fånga på bild
  • ersi12
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-21 07:28:39 följande:

Tog ett nytt ?testa tidigt test? precis, 3 dagar före BIM. Visst är där väl ändå två sträck? 🥹
    Grattis!!😍
  • ersi12
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-20 20:18:57 följande:

Så såg min ut flera timmar senare 🙄😅
     Hur har det gått? Testat något mer?☺️
  • ersi12

Jag börjar bli knäpp haha. testet var negativt, men kom fram linje 30 minuter efter. Detta är fjärde testet sedan sist som har gett spökstreck men de andra har kommit 1-2 timmar efter. förstår ju att det är negativt i och med det tunna strecket, vill mest dela min frustation?

Svar på tråden Väntar på plus!