Anonym (Hon) skrev 2024-08-15 20:20:19 följande:
Molly...
Nej bebis var i sin gåstol samt på golvet på en filt framför mig när han gick mellan fram till mig å skoj skrämde mig på dessa två olika sätt.
Ja...
Det pågår en utredning å de säger att jag måste beskydda henne tills deras utredning om hans föräldraskap är klar. Om jag inte gör de kan de placera henne någon annan stans vilket INTE SKA HÄNDA får panik över tanken. Hon är mitt allt. Utan tvekan.
De säger att jag måste följa mitt hjärta men fortsätter det att han inte skärper sig eller jag lämnar blir de så därav tänkte jag återigen prata med min handläggare på soc imorgon. Vi har ju familjebehandlare inkopplade med som håller mycket i sambon men sambon förstår inte varför han måste prata med dom å anser att de e onödig tid så jag inser nu att han är inte medveten om vad han håller på med
Ok. Men det är ju ändå lika illa.
Du hade ju kunnat ramla över henne.
Ja,stannar du kvar hos honom så är ju risken att barnet blir omhändertaget och placerat.
Du måste visa att du kan skydda henne och det tror jag att du gör bäst genom att lämna.
Om han inte ens förstår att han gör fel så är ju risken stor att det här kommer att fortsätta.