Anonym (Man 50+) skrev 2024-11-20 16:15:05 följande:
Under ca 40 års aktivt och omväxlande sexliv blir det inte särskilt många olika varje år.
I ett tidigare 12 årigt äktenskap ägnade min fru och jag oss åt partnerbyten, lite swing och lite andra trevliga upplevelser tillsammans med sexpositiva människor.
Under dessa 12 år, i sådana roliga omständigheter, vid omkring 4 olika tillfällen varje år, skulle jag tro att jag i snitt gick ned på en eller två kvinnor vid varje sådan sex-positiv semester eller weekend. Det innebär alltså omkring 7 kvinnor per år, så totalt omkring 84 olika kvinnor.
Under mina övriga 28 år skulle det då bli i genomsnitt en ny kvinna varje kvartal.
Så regelbundet och jämnt fördelat har det givetvis inte varit i verkligheten. Vissa perioder har varit mera som ovan beskrivna med lite partnerbyten och ibland swing. Medan andra perioder har inneburit årslånga relationer med en och samma kvinna.
Fy..?
Jag vet inte om att gå ned på en kvinna i kvartalet skulle vara så uppseendeväckande eller märkvärdigt?
För min egen del skulle jag inte se det som märkvärdigt om någon berättade det för mig.
Hade varit en aning bättre om det hade varit 200 dejter, jag förstår inte hur man vill göra det på engångsligg. Är man inte rädd för könsjukdomar.
Men jag antar att du hade varit helt okej med att din kvinna hade haft 200 snorrar i munnen då. För det är samma sak