Inlägg från: Anonym (fdPåJakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fdPåJakt)

Aldrig träffat nån som slickar

Hejjsvejs skrev 2024-08-11 00:16:43 följande:
    Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

Jag tror att du har haft lite otur. De flesta män gillar det väldigt mycket.

Själv tycker jag att det är en naturlig del av akten, och för mig är det väldigt tändande när min partner njuter och visar det, genom att jag tillfredställer henne oralt. Det är dessutom garanterade orgasm för min nuvarande tjej. Hon klarar max 5 minuter innan det går för henne om jag gör på rätt sätt. Skrattande
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (J) skrev 2024-11-20 13:38:17 följande:

Okej att man går ner på några, men 200 pers.. fy 

Jag förstår inte vad problemet är. Byter man partner varannan månad i 40 års tid så blir det ju i den storleksordningen. :)

Själv är jag också 50+ och har "bara" haft sex med runt 50 tjejer (då var jag i en fast relation i runt 25 år), av dem så har jag gett ca 45 oralsex. Jag skulle aldrig tveka att gå ned på en tjej... något av det bästa som finns att få ge njutning på det viset.

Jag är herpesfri.
Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar