Aldrig träffat nån som slickar
Lite märkligt faktiskt att du har den tråkiga erfarenheten med tanke på hur många av oss män (de flesta?) som faktiskt gillar att slicka sin kvinna.
Nu vill jag inte plantera några negativa tankar hos dig men hur är din underlivshygien? Är du väldigt hårig och "otrimmad"? Är det något annat med koppling till ditt underliv som möjligen kan orsaka olust hos dina män?
Jag kan ju inte veta det.
Men för att gå till mig själv så älskar jag att ge min kvinna oralsex. Hon tycker också om att jag slickar henne men ibland får hon be mig att tränga in istället för att ligga kvar och slicka i evigheter. Jag har ibland funderat lite vad det kan bero på att jag (och många män) så gärna slickar. Jag antar att det kan ha att göra med att det känns mer intimt att slicka än att penetrera. Och när man slickar sin kvinna till orgasm är det mer innerligt och "nära" än när hon får orgasm av penetration (vilket hon också får ofta). Det kan ha att göra med att man har ansiktet i direkt kontakt där orgasmen utspelar sig. Så får jag välja så slickar jag henne hellre till orgasm än att jag knullar henne till orgasm. Nu får jag då iof inte alltid bestämma