Har makten slutat att utgå från folket?
Källuppgifter har fördelen att de ger uppgifter som är styrkta och stämmer bättre med den yttre verkligheten till skillnad från egna påståenden som kanske bara bygger på en inre verklighet från känslor, fördomar och tyckande.
Du kan få lite inspiration här av en forskare som förklarar en del av skillnaderna mellan bekräftade uppgifter och tyckande
ju.se/portal/vertikals/blogs/charlotta-mellander/bloggposter/2017-11-16-forskning-och-tyckande-ar-inte-samma-sak.html
"Om jag har gjort en vetenskaplig artikel så skickar jag den till en akademisk tidskrift. Där sitter det en editor som är expert på området som tidskriften publicerar sig inom. Hen läser min artikel och ser om den håller måttet för att kunna skickas ut till två till tre andra experter på området. Om så är fallet så tas mitt namn bort från min artikel för att dessa andra experter inte ska påverkas när de läser. Sedan skriver dessa experter ett antal sidor med saker som jag måste förbättra för att min artikel ska kunna tryckas senare. Om de tycker att artikeln är så dålig att den inte kan räddas så säger de det och då finns den ingen möjlighet att få den tryckt i denna tidskrift.
Det är det enda du kan och det enda du har för att du är lojal. Du kan vara lugn, jag ska inte skvallra för Maggan.
Tyvärr har din lojalitet skadat dig. Du är bortom all räddning.
Du och p kanske kan hålla varandras sällskap? Ni brukar ha en förkärlek att alltid argumentera med källor och inte stå för era egna påståenden och frågor