Inlägg från: Anonym (1234) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1234)

Disney world

Jag har bara varit i Disney World och andra nöjesparker i Orlando. Har varit där flera gånger och tycker att det är otroligt. Mycket är större och mer påkostat än i Sverige. Attraktioner som slår mycket annat. Lite som att åka skidor i alperna istället för fjällen. Men det är som många andra turistattraktioner. Det gäller att inte falla i turistfällorna. Magic Kingdom är t ex helt värdelöst. Där hittar du det klassiska slottet och många vill därför besöka parken. Men jag ville bara därifrån. otroligt dyrt , trångt och tråkiga attraktioner. Deras andra parker är riktigt roliga. Sedan älskar jag Universal Studios och Bushgarden. Sea world älskade barnen. själv tyckte jag inte om det så mycket

• Anonym (1234)

Det händer inte bara mycket i köerna. Även i själva parken händer det saker hela tider stormtroopers som letar efter rebeller. minoiner som busar i Universal studios, eller varför inte testa magiska tricks i skyltfönsterna i Harry Potter world. Har du råd kan jag varmt rekommendera att resa dit. Har du barn som är unga så vänta några år. Tror att barn över 10 har störst glädje och kommer ihåg resan

Svar på tråden Disney world