Tjejer tröttnar
Jag håller med dig <partyglad> och kan sätta mig in i <förklaringen> oxå.
Dock framgår inte nyanserna i förklaringen, dvs stämningen mellan kvinnan och mannen. Skulle säga att det i många fall klagas mycket på oss män, det är hela tiden saker som vi inte uppfyller i era ögon. Allt detta ältande kan dra ner stämningen rätt ordentligt, och då kommer allt det fina ni gör i skymundan tyvärr. Så som du själv säger handlar det om att hitta en balans som funkar, ni får försöka hitta vad vi män attrahera av och vise versa.. det handlar inte om att ge presenter och göra saker i huset, det är fint såklart men inte det vi går igång på (eller iaf jag). Vi vill som ni vara attraherade, ha en skön kommunikation, ha en snygg tjej, ha bra sex, få lite beröm ibland, höra att vi suger mm .. ja listan kan göras lång, men göra saker i huset i kombination med dålig stämning kommer man tyvärr inte så långt med.
Sen är det ganska många kvinnor i detta forumet som faktiskt verkar ha just en offerkofta på sig. Det är inte bara oss män allt skit beror på..
Vi vill också få höra att vi duger,att vi ser bra ut,ha bra sex osv.
Men när jag t ex försöker göra mig fin,klä upp mig,fixa ny frisyr osv inför min man så är det antingen så att han inte ens märker det eller så får jag höra att jag inte behöver göra mig fin för honom då han tycker att jag duger som jag är.
Jag trodde,i min enfald,att det är attraktivt när man själv känner sig fin.
Att det skulle uppskattas.
Men sådana saker gör att man känner att det är meningslöst att ens försöka göra sig fin för honom.