Tjejer tröttnar
Jag har fått erfara och lära mig att en kvinna inte kan vara kär i en man som hon har fullständig kontroll över? Det sägs vara tekniskt omöjligt eftersom denna känsla sitter i exakt samma del av hjärnan ..
Tror detta är problemet många gånger i kombination med att vi män blir för snälla och att vi anpassar oss för mycket till kvinnorna. Köper massa grejer och kommer dragandes med dyra saker på födelsedagar mm.. Menar att man som man måste vara just man, ha sina egna åsikter och egna intressen.. helt enkelt ha ett eget liv vid sidan om den man är i förhållande med, för annars tappar man attraktion hos kvinnor .. som dessutom ofta är bättre på just detta, Det är iaf min erfarenhet och har blivit lämnad av vad jag tror ca denna anledningen? vilket jag såhär i efterhand förstår, det handlar om att göra sig attraktiv och funkar tyvärr inte att luta sig tillbaka och inte engagera sig i den man är tillsammans med ..
Kvinnor klarar sig bättre eftersom vi män söker trygghet i större grad, vi är lite lata och bekväma helt enkelt.. och kvinnors innersta dröm verkar vara passion och bra sex, trygghet o ekonomi mm är inte så viktigt som många män tror.