Tjejer tröttnar
80% av skiljsmässor initieras av kvinnor.
När kvinnorna fått det dom vill ha, barn, då är mannen inte så intressant längre. Försörjningen funkar ändå, så varför lägga energi på en man? Kvinnans har nu lyckats föra sina gener vidare o uppnått sitt mål: barn, då behövs inte mannen längre.
Ja, så är det. Det är inte självvalt av kvinnan, det är kroppen som signalerar detta. Jag själv har börjat dras till en pojke i mitten av tonåren, men jag har inte besvärat honom något mer sen han uttryckte artigt att han inte är intresserad. Hade den pojken gått med på att ligga med mig (han är åtminstone byxmyndig, men det är ett gränsfall), så skulle han få fri tillgång till mig när som helst, även när jag studerar hemifrån, han skulle få fri tillgång till f*tta hela tiden och få spruta 5 ggr per dag eller mer om han nu vill, och jag behöver inte komma alls. Jag skulle inte ha dumpat p.g.a. den vanliga anledningen "utebliven orgasm". Jag skulle inte räkna hans alla orgasmer, jag skulle bara vara där för honom.
Han skulle få ta mig bakifrån när jag ligger platt på mage och läser/pluggar, precis när han vill, eller om jag står upp och lagar mat. Sådant här händer inte när mannen känns gammal. Då vill kvinnan genast inte "bli utnyttjad", och är "trött efter jobbet/plugget" för det mesta, och bla bla. Som gammal/typisk vuxen måste man lägga sig platt för ungdomen, oavsett vilket kön man har. Man måste ha pengar som gammal och bjuda på sig själv också. Man måste fatta att ungdomen regerar! Kan ni förstå hur sugen jag är på honom?
Att bli kemist är ett bra val för att få sin vilja och snuskiga fantasier igenom.... Detta kan visst alla bli med Disciplin. (Allt är kemi, olika yrkesgrupper skriker efter en). Det är civilingenjör som inte alla kan bli... Men som sagt, skilsmässor initieras av kvinnor, det är inte deras eget fel, det är "naturens fel", och fler borde prioritera hälsan, vikten och generösiteten så att man kan nå någon ovanligt fin tonåring.