Första tråden?
Vad har ni för drömmar härinne?
Vad har ni för drömmar härinne?
Har slutat med drömmar, de leder i bästa fall till ingenting, i värsta fall till besvikelse.
Drömmer om att någon gång få uppleva besvarad kärlek, att få uppleva sex med en tjej som verkligen är kåt på mig.
Har andra drömmar också men tråden ligger under sex och samlevnad så jag antar det är det som åsyftas.
Att hitta min prinsessa och skämma bort henne och ta hand om henne på bästa sätt på alla sätt och vis.
Att ha fint och hett sex med nån som verkligen trivs med och uppskattar min storlek, och som har ungefär samma driv som jag så att det blir sex ungefär 3 - 8 ggr i veckan. Med nån som tar för sig och ger komplimanger precis som jag gör. Gärna ute på avskilda vackra platser i naturen, och även invid en värmande liten lägereld innan man somnar i varandras armar eller när man vaknar i gryningen.
Förutom att bli i det närmaste ekonomiskt oberoende och skuldfri.
Så har jag ett par drömmar av sexuell art.
* Jag vill på tagen analt av en medelålders kvinna, hon ska ha fina, svarta underkläder och stay-ups. Jag sitter i en soffa, hon på knä på golvet, i det ställningen kan hon smeka mig, jag kan smeka henne och vi kan kyssas. Inget dominanskör, att det ska tas hårt, hon ska ta mig på samma sätt som jag gjort när jag tagit en kvinna analt.
Och ett rejält bröstknull...