• Havsbrisens

Första tråden?

Vad har ni för drömmar härinne?

• Svar på tråden Första tråden?
  • Anonym (Örjan)
    XDX skrev 2024-08-05 09:50:23 följande:
    Tack 🙏 ❤️

Vad de ignorerar är att jag haft en hel del storleksrelaterade problem under många år, och har hittat workarounds runt de flesta men inte alla - men äntligen är jag väldigt nöjd. Och jag vill dela min upplevelse för att andra ska kunna dra nytta av samma workarounds. Jag är inte den ende med sådana storleksproblem. Fler människor som har bra sexliv innebär en hälsosammare och fredligare planet 😍👌 

Man skulle kunna jämföra det med en kvinna som skriver att hon är trång och kort "därnere", och som delar med sig av saker hon lärt sig. Och numera är glad över vad hon är född med. En sådan kvinna hade fått tummen upp av mig, inte tummen ner... 

Ps. Deras lögner och förtal om att jag skulle ha skrivit något vidrigt här på forumet är just bara lögner och förtal. 
    Ge dig. Det är nog ingen som har förväxlat vem som skrev vad i den tråden. Var helt enkelt väldigt tydligt vem som skrev vad och dina vidrigheter i den tråden var unika till och med för att vara på FL.
  • Anonym (Eva)
    Tack 🙏 ❤️

Vad de ignorerar är att jag haft en hel del storleksrelaterade problem under många år, och har hittat workarounds runt de flesta men inte alla - men äntligen är jag väldigt nöjd. Och jag vill dela min upplevelse för att andra ska kunna dra nytta av samma workarounds. Jag är inte den ende med sådana storleksproblem. Fler människor som har bra sexliv innebär en hälsosammare och fredligare planet 😍👌 

Man skulle kunna jämföra det med en kvinna som skriver att hon är trång och kort "därnere", och som delar med sig av saker hon lärt sig. Och numera är glad över vad hon är född med. En sådan kvinna hade fått tummen upp av mig, inte tummen ner... 

Ps. Deras lögner och förtal om att jag skulle ha skrivit något vidrigt här på forumet är just bara lögner och förtal. 
    Det var väldigt tydligt vem som skrev vidrigheter i den tråden. Du måste ha stora problem om du inte inser att det du skrev var genomvidrigt.
  • Anonym (Hotwife)
    Tack 🙏 ❤️

Helt ok att diskutera storlek och problem och fördelar i trådar som handlar om det. Att i tid och otid dra upp storleken i trådar som inte berör ämnet på det sätt som du gör tyder på att du helt enkelt är totalt fixerad vid ditt könsorgan. 

Att dina inlägg i tråden om att mäta vaginor var vidriga, kränkande och extremt okunniga råder det inte den minsta tvekan om. 
  • Anonym (Martin)

Har slutat med drömmar, de leder i bästa fall till ingenting, i värsta fall till besvikelse.

• Anonym (C)
    Anonym (/) skrev 2024-08-05 09:01:11 följande:

Drömmer om att någon gång få uppleva besvarad kärlek, att få uppleva sex med en tjej som verkligen är kåt på mig.

Har andra drömmar också men tråden ligger under sex och samlevnad så jag antar det är det som åsyftas.

Buhu, en oskuld som inte får ligga. 
  • Anonym (Stina)
    Tack 🙏 ❤️

Det är nu man saknar skrattar så jag gråter emojis på FL.

Får helt enkelt skriva i klartext. 
    Ligger på golvet och skrattar så jag gråter när jag läser detta inlägg som försöker få fixeringen på könsorganet skulle vara något annat än en fixering.

Att påstå att andras reaktioner på dina inlägg är någon form av lögner och förtal är hysteriskt roligt eller egentligen väldigt tragiskt. Du var väldigt tydlig med dina vidrigheter i nämnda tråd.
  • Anonym (F)

Att hitta min prinsessa och skämma bort henne och ta hand om henne på bästa sätt på alla sätt och vis.

• Core
    XDX skrev 2024-08-05 08:09:06 följande:

Att ha fint och hett sex med nån som verkligen trivs med och uppskattar min storlek, och som har ungefär samma driv som jag så att det blir sex ungefär 3 - 8 ggr i veckan. Med nån som tar för sig och ger komplimanger precis som jag gör. Gärna ute på avskilda vackra platser i naturen, och även invid en värmande liten lägereld innan man somnar i varandras armar eller när man vaknar i gryningen. 

Kuken vid lägerelden- en svensk försommarhistoria om en man med kukkomplex. Fem getingar i expressen, hyllad i DN

Jag ser det framför mig, skriv en bok!
  • Anonym (Hotwife)
    Core skrev 2024-08-05 13:17:28 följande:
    Kuken vid lägerelden- en svensk försommarhistoria om en man med kukkomplex. Fem getingar i expressen, hyllad i DN

Jag ser det framför mig, skriv en bok!
    Ren poesi, dagens bästa/roligaste inlägg.
  • Gaskarl

Förutom att bli i det närmaste ekonomiskt oberoende och skuldfri.
    Så har jag ett par drömmar av sexuell art.

* Jag vill på tagen analt av en medelålders kvinna, hon ska ha fina, svarta underkläder och stay-ups. Jag sitter i en soffa, hon på knä på golvet, i det ställningen kan hon smeka mig, jag kan smeka henne och vi kan kyssas. Inget dominanskör, att det ska tas hårt, hon ska ta mig på samma sätt som jag gjort när jag tagit en kvinna analt.

• Anonym (/)
    Havsbrisens skrev 2024-08-05 09:15:48 följande:
    Hoppas genuint att du finner det
    Tack! Det hoppas verkligen jag med.
  • Anonym (/)
    Anonym (C) skrev 2024-08-05 10:34:40 följande:
    Buhu, en oskuld som inte får ligga. 
    Ja du är säkert glad. Det bjuder jag på.
Svar på tråden Första tråden?