XDX skrev 2024-08-05 09:50:23 följande:
Tack 🙏 ❤️
Vad de ignorerar är att jag haft en hel del storleksrelaterade problem under många år, och har hittat workarounds runt de flesta men inte alla - men äntligen är jag väldigt nöjd. Och jag vill dela min upplevelse för att andra ska kunna dra nytta av samma workarounds. Jag är inte den ende med sådana storleksproblem. Fler människor som har bra sexliv innebär en hälsosammare och fredligare planet 😍👌
Man skulle kunna jämföra det med en kvinna som skriver att hon är trång och kort "därnere", och som delar med sig av saker hon lärt sig. Och numera är glad över vad hon är född med. En sådan kvinna hade fått tummen upp av mig, inte tummen ner...
Ps. Deras lögner och förtal om att jag skulle ha skrivit något vidrigt här på forumet är just bara lögner och förtal.
Det är nu man saknar skrattar så jag gråter emojis på FL.
Får helt enkelt skriva i klartext.
Ligger på golvet och skrattar så jag gråter när jag läser detta inlägg som försöker få fixeringen på könsorganet skulle vara något annat än en fixering.
Att påstå att andras reaktioner på dina inlägg är någon form av lögner och förtal är hysteriskt roligt eller egentligen väldigt tragiskt. Du var väldigt tydlig med dina vidrigheter i nämnda tråd.