• Havsbrisens

Första tråden?

Vad har ni för drömmar härinne?

• Svar på tråden Första tråden?
  • XDX

Att ha fint och hett sex med nån som verkligen trivs med och uppskattar min storlek, och som har ungefär samma driv som jag så att det blir sex ungefär 3 - 8 ggr i veckan. Med nån som tar för sig och ger komplimanger precis som jag gör. Gärna ute på avskilda vackra platser i naturen, och även invid en värmande liten lägereld innan man somnar i varandras armar eller när man vaknar i gryningen. 

• Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-05 08:09:06 följande:

Att ha fint och hett sex med nån som verkligen trivs med och uppskattar min storlek, och som har ungefär samma driv som jag så att det blir sex ungefär 3 - 8 ggr i veckan. Med nån som tar för sig och ger komplimanger precis som jag gör. Gärna ute på avskilda vackra platser i naturen, och även invid en värmande liten lägereld innan man somnar i varandras armar eller när man vaknar i gryningen. 

Och då kom det där med storleken igen. 
    Hur kan man vara så sjukligt fixerad vid sitt könsorgan 

Tror ingen på detta forum har missat din penis och diskussioner runt den.

Tänker du i vanlig ordning att förspelet skall innehålla en banan och ett måttband.
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 08:09:06 följande:

Kan du skriva en enda kommentar utan att nämna din storlek. 

Kommer självklart att när det gäller dig på samma sätt som du tjatar om din storlek påtala dina vidrigheter när det gäller att mäta vaginor. 
  • Anonym (Crap)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 08:48:43 följande:
    Och då kom det där med storleken igen. 
    Hur kan man vara så sjukligt fixerad vid sitt könsorgan 

Tror ingen på detta forum har missat din penis och diskussioner runt den.

Tänker du i vanlig ordning att förspelet skall innehålla en banan och ett måttband.
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-05 08:52:32 följande:

Kommer självklart att när det gäller dig på samma sätt som du tjatar om din storlek påtala dina vidrigheter när det gäller att mäta vaginor. 

Varför kan han inte få vara nöjd? Vad är det som stör er så mycket? 
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Crap) skrev 2024-08-05 08:55:14 följande:

Misstänker att du helt missat tråden om att mäta vaginor som nu är bortplockad. Där var han mycket vidrig i sina kommentarer vilket gör att många regerade starkt på dessa och det sitter helt enkelt kvar och det kommer det förmodligen att göra under lång tid.
  • Anonym (/)

Drömmer om att någon gång få uppleva besvarad kärlek, att få uppleva sex med en tjej som verkligen är kåt på mig.

Har andra drömmar också men tråden ligger under sex och samlevnad så jag antar det är det som åsyftas.

• Anonym (Stina)

Han har helt enkelt ett sjukligt behov av att berätta om sin storlek vilket i längden blir rejält tröttsamt när man inte kan läsa ett enda inlägg utan att han måste nämna sin storlek. Sedan bliv det absolut inte bättre av fullständigt vidriga kommentarer i en tråd om att mäta vaginor. 

Även om jag är en size Queen så blir det helt enkelt jävligt tröttsamt att storlek skall dra upp i varenda kommentar även där den i sammanhanget är helt ointressant. 
  • Havsbrisens
    Anonym (/) skrev 2024-08-05 09:01:11 följande:

Drömmer om att någon gång få uppleva besvarad kärlek, att få uppleva sex med en tjej som verkligen är kåt på mig.

Har andra drömmar också men tråden ligger under sex och samlevnad så jag antar det är det som åsyftas.

Hoppas genuint att du finner det
  • Anonym (Borderlina)

Jag känner att mina stora dröm i livet är uppfylld. Jag är gift med en bra man jag älskar som älskar mig. Jag är väldigt lycklig (Jag har borderline så det svänger ju, men totalt sett). Mitt andra lifegoal är att vara världens bästa fru. Som om det var en tävling :D 

• XDX

Tack 🙏 ❤️

Vad de ignorerar är att jag haft en hel del storleksrelaterade problem under många år, och har hittat workarounds runt de flesta men inte alla - men äntligen är jag väldigt nöjd. Och jag vill dela min upplevelse för att andra ska kunna dra nytta av samma workarounds. Jag är inte den ende med sådana storleksproblem. Fler människor som har bra sexliv innebär en hälsosammare och fredligare planet 😍👌 

Man skulle kunna jämföra det med en kvinna som skriver att hon är trång och kort "därnere", och som delar med sig av saker hon lärt sig. Och numera är glad över vad hon är född med. En sådan kvinna hade fått tummen upp av mig, inte tummen ner... 

Ps. Deras lögner och förtal om att jag skulle ha skrivit något vidrigt här på forumet är just bara lögner och förtal. 
Svar på tråden Första tråden?