• Anonym

Elaka svar i trådar

Anonym (Anonym) skrev 2024-08-07 11:19:17 följande:

Svar till alla:

Bättre moderering skulle verkligen behövas! Jag ser ingen mening med forumets "regler" när det ändå är tillåtet att trakassera och pajkasta varandra i alla trådar (?) Jag vet inte om jag orkar bry mig om att ha kvar FL-appen längre för inte får man särskilt positiv energi av att hänga här. Men jag är mest besviken på moderatorerna som inte bryr sig ett skvatt om det som skrivs, utan tillåter hatet att flöda fritt. Har till och med förstått att det där styrs av ett datasystem och det finns ingen ansvarig som är medlem här ens. I andra forum finns administratiörer (förlåt, jag blandade ihop dem med moderatorer) och deras alias är alltid markerade så man ser vilka de är, och de är där för att kolla att det hålls en schysst ton och man kan vända sig till dem direkt. Det finns inte på FL iallafall! 

Fruktansvärt att det får förekomma drev och sånt! Okej det är så subjektivt vad man uppfattar som påhopp och inte, men om man får en reaktion på något som någon tolkar som ett påhopp, varför då inte förklara att det inte var menat som ett påhopp? Istället för att bli defensiv och svara att vederbörande inte tål kritik och fortsätta med att vara passivt aggressiv mot denne? Jag tror inte en sekund att sånt inte är menat som påhopp! Alla får tycka vad de vill, men jag ser såna personer som elaka helt enkelt, inget mer än så, bara elaka. Jag skiter i att de mår dåligt, och jag hoppas verkligen att Karma lär dem en läxa.

FL-appen?
Svar på tråden Elaka svar i trådar