Inlägg från: Anonym (Fisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fisen)

Tramsiga karlar, så avtändande!

Ha ha...pratar du om min kille? Han ligger I TV-soffan och fiser. När han pruttar så tänder han tändaren så det blir "flames" av fisen.

När vi var på stranden i somras drog han bort handduken så att andra kunde se min fitta.

Karlar, ja. Suck...

• Anonym (Fisen)
    Anonym (j) skrev 2024-08-06 21:19:20 följande:

Det går att vara rolig och sexig samtidigt (fått höra jag är det, till min stora förvåning tro mig jag frågade inte, de sa det till mig). Skillnaden är i vad jag skämtar om, hur jag skämtar. Jag tycker mycket är roligt, men fisa något i ansiktet är det inte i min smak. 

Finns de som har lite snuskhumor - de vet jag brukar hitta varandra och dra igång med det och skratta ihop, de har frågat mig försiktigt om jag också har den sortens humor... dvs de tränger sig inte på, forcerar inte sin humor på andra. 

De här killarna du berättar om gör ju fysiska övertramp, går och drar ner byxor och fiser en tjej rakt i ansiktet, jag tror inte det är deras humor, jag tror de lider av något mindervärdeskomplex och vill på något sätt få ett slags övertag om tjejen, bara det är ett varningstecken. Jag tror också de inte kan analysera sig själva värst bra så det där hade de aldrig kommit på själva. 

Just det där med att fisa i ansiktet är vanligare än vad man tror.
    Ha ha...
    Herrn i huset kan även släppa en brakskit precis innan han går ut ur en affär för att sedan skratta högt....
  • Anonym (Fisen)

Kan berätta om mer pinsamheter.

På en fest i sommar drog han ner byxorna och satte sin cigarett i röven och "låtsades" röka med röven...

• Anonym (Fisen)
    Anonym (Nope) skrev 2024-08-06 23:16:04 följande:
    Sorry men det där låter som påhitt. Eller så är din kille förståndshandikappad. Stört beteende, vilket som. 
    Eller bara bonnigt och för mycket hembrännt...
  • Anonym (Fisen)
    Anonym (Nope) skrev 2024-08-06 23:25:23 följande:
    Sett många berusade typer i min dar. Aldrig någon som varit i närheten lika svinig. Det där är inte normalt, det är bara sjukt. Varför är du ihop med ett sånt äckel? 
    Tja, vi "bönder" på landet är lite annorlunda...
    Volvo, hembränt, Eddie Meduza osv

Vi brukar skämta om att man ska mista oskulden i baksätet på en gammal Volvo annars blir man inte gift....ha ha...
  • Anonym (Fisen)
    Melerad ögonfärg skrev 2024-08-07 00:12:37 följande:

Jag höll nog på att tramsade en del med min tjej när jag va yngre. Men att fisa någon i ansiktet tycker jag aldrig är ok. Nu lever vi ett humorfritt medelklassliv. Vi har inte ens sex längre.

Ibland är faktiskt en brakskit riktigt rolig...
  • Anonym (Fisen)
    Häegertz skrev 2024-08-08 12:27:37 följande:

Men detta är ju sjukt roligt! Jag bara dör av skratt av såna stunts! 

En klassiker är ju att dra fram pungen och kuken och klämma in en cigg mellan. Men jag förstår också att alla inte gillar low-brow humor. 

Han gjorde helikoptern på en kräftskiva, men då var det flera killar som gjorde det samtidigt.
  • Anonym (Fisen)
    Anonym (SA) skrev 2024-08-08 16:48:22 följande:

Har män "begåvats" med fis-humor så verkar tyvärr varken ålder, utbildning, social status, intelligens eller något sånt spela roll, tyvärr. De har helt enkelt bara fötts vidriga! Har varit i de mest absurda situationer med män man aldrig kunnat föreställa sig ansåg att en mök kunde liva upp stämningen! Hade praktik i en butik där butikschefen gick ifrån att sitta (skit)seriös på möten med distrikschefer till att just fisa en kollega i ansiktet som höll stegen han stod på. Hade det varit mig hade det blivit gipsvagga för karljäveln! Han fes så pass att en kollega fick säga "För helvete, det är en butik!! Nån kan ju komma in!!". Och märkliga dejter man haft med otroligt vackra och välvårdade män som t.ex. helt plötsligt dragit en mök och ökat farten och bara "Öhöhöhö, turbo!!!". Bara Ursäkta, jag har tvättstuga... Så det verkar inte alls finnas nån speciell typ med fis-humor.
    Det roliga är att det verkar finnas kvinnor som lider av precis samma sak! Tunnelbane-Nettan la ofta ut memes som handlade om fjärtar. Till skillnad från här så är det samma omogna nivå på hennes försvarsadvokater till följare så man blev ju totalt kölhalad när man frågade hur gammal människan är egentligen!

Ett sexuellt ofredande skulle jag aldrig acceptera av den jag levde med! Dra ner byxorna, klämma på tuttarna, nypa i röven. Lite stil och finess, tack!

Ja, du...alla gånger jag blivit överraskad av ett "grabbatag" i röven...
  • Anonym (Fisen)
    Anonym (Fismanland) skrev 2024-08-10 11:11:43 följande:
    Men det låter ju bara sjukt tråkigt enligt mig om hon inte gillar sexskämt och hokn inte är allmänt snuskig.

Okej att kvinnor inte gillar fisar och dylika skämt, men är hon inte sexfixerad då är jag verkligen hellre singel.
    Ja, lite får man tåla...som när killen sitter full i baksätet på Volvon och moonar genom byhålan och skriker "Rööööööööööhål"
Svar på tråden Tramsiga karlar, så avtändande!