Inlägg från: Anonym (Palle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Palle)

Tramsiga karlar, så avtändande!

Anonym (Trött på trams) skrev 2024-08-05 06:20:49 följande:

Oj, 4 tummen ner men ingen som vågar skriva något..? Är ni lika omogna och tramsiga själva? 😊

En tråd om tramsiga kvinnor hade fått ännu fler tummen ner. Folk kan inte diskutera i generella termer längre. Alla tar åt sig och blir kränkta.
  • Anonym (Palle)
    Anonym (Nja) skrev 2024-08-06 15:12:22 följande:

Håller med om att humor är viktigt. Att bete sig som ett omoget barn är dock inte roligt, inte det minsta i mina ögon. 
    Däremot är det extremt, och då menar jag verkligen - extremt - avtändande. Något för män att tänka på om de vill att kvinnan ska bli tänd och vilja ligga med dem. Bete er som vuxna karlar och inte som fjantiga småglin som fortfarande skrattar åt kiss och bajs.

Det är bättre att välja en annan kvinna än att försöka vara någon man inte är, eller?
  • Anonym (Palle)
    molly50 skrev 2024-08-06 19:18:05 följande:
    Lite kiss och bajshumor må väl vara hänt.
    Men att roa sig med att fisa någon i ansiktet eller dra ner byxorna på någon är bara barnsligt.
    Så vill du hitta en kvinna som uppskattar sådan "humor" så får du nog leta länge.
    Jag menar inte att man ska fisa någon i ansiktet, utan att man man släppa loss och vara lite barnslig. Även tillsammans.

Min tjej får ta lite av mina barnsligheter och jag jag står ut med några av hennes sämre sidor.
Svar på tråden Tramsiga karlar, så avtändande!