Inlägg från: Anonym (Jackass) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jackass)

Förd bakom ljuset

Min kille fixade jobb till min dotter. De träffades således varje dag, åkte runt i tjänstebil och lärde känna varandra väl och blev förtroliga. Jag o han hade varit ett par i ca 3 månader och var nykära. Han blev kär i mig vid första ögonkastet. Han tycker jag är det bästa som hänt honom. Vi träffades oftast bara på helgerna, eftersom jag precis skilt mig o flyttat.

Min 21-åriga dotter har dålig självkänsla och således inga vänner. Hon fick förtroende för honom som är 59 år. Han brukade klappa om henne , krama henne och ge komplimanger för att få henne glad. Det hela spårade ur när hon en dag sa att hon var kär i honom.
    Det tog en vecka, sedan inledde de ett förhållande . De träffades ibland hemma hos honom efter jobbet, eller när hon skulle övningsköra med honom. De har aldrig haft samlag, eftersom han har problem med potensen. Däremot har de legat o kramats sensuellt och han har försökt tillfredsställa henne med petting.
    Skrivit kärleksfullt till henne osv. 
    Dottern berättade för mig till slut, efter flera månader. Nu är han ångerfull o fattar inte själv varför han gjorde det. Förmodligen för att han blev smickrad att en ung tjej vill ha honom. Och att vi träffades för sällan. Nu gör han allt för att jag ska få tillit igen, genom att låta mig läsa hans chattar med andra osv.
    Min första reaktion var förstås att lämna honom. Men när jag träffar honom för att konfrontera honom, så faller jag alltid för hans charm. Jag åtrår honom fortfarande.
    Hur ska jag gå vidare? Kan man lita på en sån man?
  • Svar på tråden Förd bakom ljuset
  • Anonym (Jackass)

Nej, vi har aldrig haft samlag.  Han får morgonstånd, men funkar aldrig annars, hur upphetsad  han än blir.

• Anonym (Jackass)

Dottern berättade inte för mig att hon var förälskad i honom , utan det var direkt till honom som jag fått höra i efterhand. 
    Nu känner hon sig enbart äcklad och lurad på hans känslor för henne. Han skrev mycket till henne om vad han kände, men ändå att hennes mamma är det bästa han vet. Sen när vi konfronterade honom ihopa, då säger han att det är bara som han skriver om att han skulle ha så djupa känslor för henne. Numera får jag läsa alla hans chattar  i telefonen.  Till en kvinna hade han skickat mycket komplimanger och dikter, men hon är gift och han skrev aldrig om känslor för henne.  Nu fick jag honom att ta bort henne som vän och dessutom ta tillbaka allt han sagt. Han har alltid velat "göra kvinnor glada" med smicker.

• Anonym (Jackass)

Han har alltid varit trevlig mot mig, förutom när han var full ett par ggr. Då blir han sur o traggig. Han är både snygg, sexig, pigg o rolig. Tittar djupt i mina ögon med en blick av kärlek. Han är dessutom generös med restauranger, presenter osv. När jag diskuterar med min dotter och blir påmind om vad som hänt, tänker jag att han är falsk,  oärlig och inte att lita på. Men när jag sen träffar honom, känner jag en åtrå och ett sug efter honom, igen. Då lägger jag det andra åt sidan och njuter här och nu.
    Har försökt att hitta ännu mer negativt, så jag tappar känslorna.  Det är inte heller så att jag har svårt för att träffa nån ny, men känner mig så dragen till honom. Jag vet i te vad det är för fel på mig.

Svar på tråden Förd bakom ljuset