Förd bakom ljuset
Min kille fixade jobb till min dotter. De träffades således varje dag, åkte runt i tjänstebil och lärde känna varandra väl och blev förtroliga. Jag o han hade varit ett par i ca 3 månader och var nykära. Han blev kär i mig vid första ögonkastet. Han tycker jag är det bästa som hänt honom. Vi träffades oftast bara på helgerna, eftersom jag precis skilt mig o flyttat.
Min 21-åriga dotter har dålig självkänsla och således inga vänner. Hon fick förtroende för honom som är 59 år. Han brukade klappa om henne , krama henne och ge komplimanger för att få henne glad. Det hela spårade ur när hon en dag sa att hon var kär i honom.
Det tog en vecka, sedan inledde de ett förhållande . De träffades ibland hemma hos honom efter jobbet, eller när hon skulle övningsköra med honom. De har aldrig haft samlag, eftersom han har problem med potensen. Däremot har de legat o kramats sensuellt och han har försökt tillfredsställa henne med petting.
Skrivit kärleksfullt till henne osv.
Dottern berättade för mig till slut, efter flera månader. Nu är han ångerfull o fattar inte själv varför han gjorde det. Förmodligen för att han blev smickrad att en ung tjej vill ha honom. Och att vi träffades för sällan. Nu gör han allt för att jag ska få tillit igen, genom att låta mig läsa hans chattar med andra osv.
Min första reaktion var förstås att lämna honom. Men när jag träffar honom för att konfrontera honom, så faller jag alltid för hans charm. Jag åtrår honom fortfarande.
Hur ska jag gå vidare? Kan man lita på en sån man?