Inlägg från: Anonym (korven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (korven)

Förd bakom ljuset

Kan ej citera. Men han låter djupt manipulativ och sjuk. Håll dig undan! Du kommer inte lyckas konfrontera en sådan, han är en sexual predator. Han är inte normal, han har nog riktat in sig på er. Ni har råkat ut för en störd person. HÅLL DIG UNDAN! 

Försök prata med en kurator eller likande. Även din dotter. Det faktum att han kan charma dig EFTER detta sjuka och att han kan charma en mkt ung tjej, betyder att han är väldigt manipulativ.

Ni har drabbats av den här mannen. Se till att ni båda håller er undan.

• Anonym (korven)
    Anonym (Kim) skrev 2024-08-04 22:10:01 följande:

Lyft på hatten och gå vidare. Hur fan tänkte de? Båda två faktiskt. Dottern är 21 således vuxen och bör ha styr på moralkompassen och vad som är rätt och fel. Sådant händer bara inte. De boostade varandra och får fortsätta att göra det. Du ska kliva åt sidan. Kan snudd på garantera att han inte haft ett dugg problem med potensen. Så det är faktiskt inget förmildrande om de inte haft omslutande sex eller inte. De båda har valt att vara intima. Ta mig tusan bara tanken är stenfel om han tänkte ha en relation med dig. Jättefel! Borsta  upp dem båda två. Hon är din dotter men ska veta hut och ska bete sig. Du har all rätt att vara seg, ledsen, förbannad, sviken och äcklig. Å mer därtill. 

Nu gick det att citera.

Tror att både mor och dotter har blivit utsatta för en djupt manipulativ person, tror inte man kan applicera logik på dotterns beteende.
  • Anonym (korven)

Tycker också det är konstigt att du bara ger dig på dottern i ditt inlägg. Mannen då? Hans moralkompass? Han är ju uppenbarligen inte normal funtad. 

Anonym (Kim) skrev 2024-08-04 22:10:01 följande:

Lyft på hatten och gå vidare. Hur fan tänkte de? Båda två faktiskt. Dottern är 21 således vuxen och bör ha styr på moralkompassen och vad som är rätt och fel. Sådant händer bara inte. De boostade varandra och får fortsätta att göra det. Du ska kliva åt sidan. Kan snudd på garantera att han inte haft ett dugg problem med potensen. Så det är faktiskt inget förmildrande om de inte haft omslutande sex eller inte. De båda har valt att vara intima. Ta mig tusan bara tanken är stenfel om han tänkte ha en relation med dig. Jättefel! Borsta  upp dem båda två. Hon är din dotter men ska veta hut och ska bete sig. Du har all rätt att vara seg, ledsen, förbannad, sviken och äcklig. Å mer därtill. 

• Anonym (korven)
    Anonym (Jackass) skrev 2024-08-05 14:24:40 följande:

Dottern berättade inte för mig att hon var förälskad i honom , utan det var direkt till honom som jag fått höra i efterhand. 
    Nu känner hon sig enbart äcklad och lurad på hans känslor för henne. Han skrev mycket till henne om vad han kände, men ändå att hennes mamma är det bästa han vet. Sen när vi konfronterade honom ihopa, då säger han att det är bara som han skriver om att han skulle ha så djupa känslor för henne. Numera får jag läsa alla hans chattar  i telefonen.  Till en kvinna hade han skickat mycket komplimanger och dikter, men hon är gift och han skrev aldrig om känslor för henne.  Nu fick jag honom att ta bort henne som vän och dessutom ta tillbaka allt han sagt. Han har alltid velat "göra kvinnor glada" med smicker.

Vaddå numera. Ta bort honom i ditt liv, han är skadlig mot er. Ta bort honom iaf för att skydda din dotter.
Svar på tråden Förd bakom ljuset