Inlägg från: Anonym (Nevah!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nevah!)

Förd bakom ljuset

Anonym (W) skrev 2024-08-04 21:50:27 följande:

Så det slog inte dig att han ville vara med dig för att nå fram till din21 åriga dotter. Det här är inte slump, kan bero på att din dotter har det svårt men HAN å andra sidan är/var helt medveten om sina handlingar.
    Vet du, jag har själv två döttrar (tonåringar alltså)och för att jag vet att tyvärr finns det äckliga män har bestämt mig att inte ha en man hemma hos oss. 
    Jag försöker tänka att det finns flera goda män och att jag kanske överdriver men sedan kommer ett sådant inlägg som påminner mig om att det är så svårt att hitta en bra/sund man och att det inte är värt risken.

Du gör rätt i det. Ingen idé att skaffa någon i gubbsjukeåldern. 

Lyssnar man på många här är det ju ett helt normalt beteende för gubbar att flörta hejvilt med unga tjejer.

• Anonym (Nevah!)

Ts beklagar verkligen. Det är fruktansvärt det du varit med om. Jag tror det bästa är att hålla sig borta från gubbar som blir smickrande av unga tjejer. När det inte är din dotter längre, så är risken för stor att det blir en annan. 

Jag har bara råkat ut för en enda gubbe som inte försökt något på mig. Kommer leva singel när jag blir äldre pga detta.

Svar på tråden Förd bakom ljuset