Inlägg från: Anonym (o) |Visa alla inlägg
  • Anonym (o)

Förd bakom ljuset

Beklagar verkligen.

Jag förstår inte. Är du inte äcklad över vetskapen vad han hållit på med med din dotter? Den borde väl räcka? Och hur har du tänkt dig framtiden bli med din dotter om ni fortsätter? Vad är det här för människa ni råkat ut för? 

Om du inte klarar av det själv hade jag sökt terapi pronto för att bli av med han (komma över han och vad som hänt och få ut han ur era liv för alltid). 

• Anonym (o)

I din situation hade det sista jag gjort var att skjuta dottern ifrån mig för jag är säker på att det är något han räknat med att du ska göra, Han vill nog ha ett triangeldrama som han kommer få mer uppmärksamhet, narcissistiskt tankesätt. De kan vara väldigt charmerande när de vill. 

Flera här i tråden som uppmärksammat det här farliga i honom. 

Vad du än gör - skjut inte din dotter ifrån dig. Hon är din familj. Hon är ditt allt. Han är ett äckel till man och ska ut ur era liv. Jag hade jobbat på att skydda min dotter i det här läget och hela min relation till henne. Nu måste du gå all in i din modersroll och glöm allt vad han heter, se inte henne som en rival och att hon svikit dig för det är exakt det han räknar med om han nu är så sjuk i huvudet som jag tror han är. Gå inte på det. 

Svar på tråden Förd bakom ljuset