• Anonym (Kri)

Vad tycker ni om pridetåget?

Jag brukar kolla på paraden i West Pride och där kan jag inte minnas att det blottats några privata kroppsdelar på sistone. 
    De lyfter fram politiska budskap framför den sexuella aspekten. 

• Anonym (Kri)
    Anonym (Hbtq) skrev 2024-08-10 17:36:10 följande:
    Kri  I Stockholm Pride är det många nakna och vulgära och det politiska budskapet bakom verkar inte vara det primära. Varför måste allt inom hbtq spelas så mycket på sex? Om de vill bli seriöst tagna är det väl inte rätt väg att gå?
    Är väl främst männen som driver på allt sex. Översexuella män som ligger med allt i mansväg.

Upplever inte alls att lesbiska för sig med samma exhibitionistiska stil. Männen tar över.

Ja, det är lite pinsamt om det du säger nu stämmer med Stockholm Pride. De håller liv i de fördomar som redan finns.
  • Anonym (Kri)
    Anonym (Hbtq) skrev 2024-08-11 19:51:29 följande:
    Sunflora

Då jag bor i Stockholm har jag varit på många Pride parader så jag vet vad jag pratar om. Att kalla Pride paraden för städad får mig däremot att undra om du själv någonsin sett en Pride parad? Vilken annan parad jämför du med?

Kri 

Tycker många tjejer visar brösten i Pride paraden så rätt lika mellan könen, men killar kanske kör mer kinky
    Ok. Jag har aldrig sett Stockholm Pride så kan inte tala för det evenemanget.

West Pride däremot, som hålls i juni månad, brukar jag vara med på som åskådare och under de senaste åren har jag inte sett några nakna bröst, löspenisar eller annat som uppfattas smaklöst. 

På sin höjd några män i MC-klädsel. Vet inte om detta hör till nåt "kinky" tema. 
Svar på tråden Vad tycker ni om pridetåget?