• Anonym (Henrik)

Är jag löjlig eller är det märkligt?

Har sen några månader börjat träffa en jättefin tjej. Det har känts helt rätt från båda håll, iaf vad hon sagt. 
    Något jag nu går och stör mig på, kanske en överdrift, men iaf funderar på, är att hon i början berättade om en man hon försökt få ihop det med innan oss men inte lyckades med, som nu är ihop med hennes kompis. Tänkte inte mer på det där och då men nu har situationen dykt upp där hon vill att vi träffas som par. 
    Jag tror inte hon är så nära denna kompisen egentligen och förstår inte varför. Kom såklart att tänka på vad hon berättade där i början, kan det vara så hon vill ha en anledning att komma nära denna snubben? Han ser också jäkligt ytlig ut vad jag kunnat se på nätet, alltså massa träning, fixade jättevita tänder osv vilket stör mig för det är väldigt långt ifrån mig själv. Undrar också varför hon ens berättade för mig om detta från början. Är jag löjlig?
  • Svar på tråden Är jag löjlig eller är det märkligt?
  • Anonym (normalstörd)

När man är singel själv kan det vara svårt att umgås med par, man känner sig lätt udda och blir inte sällan undanskuffad till förmån för umgänge med andra par.

Nu har hon en ny kul person att presentera för dem (dig) och vill då klart träffa sin vän igen.

• Anonym (Henrik)
    Anonym (normalstörd) skrev 2024-08-02 07:10:38 följande:

När man är singel själv kan det vara svårt att umgås med par, man känner sig lätt udda och blir inte sällan undanskuffad till förmån för umgänge med andra par.

Nu har hon en ny kul person att presentera för dem (dig) och vill då klart träffa sin vän igen.

Det är jag fullt medveten om men du missade frågeställningen. 
  • Anonym (X)

Jag tror hon vill visa för sin vän att hon hittat än bättre man än vad vännen lyckades med :) Så när ni ses ska du visa dig från din bästa sida!

• Anonym (Henrik)
    Anonym (X) skrev 2024-08-02 08:34:35 följande:

Jag tror hon vill visa för sin vän att hon hittat än bättre man än vad vännen lyckades med :) Så när ni ses ska du visa dig från din bästa sida!

Fast hon ville ju ha vännens man innan vännen blev ihop med honom?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Henrik) skrev 2024-08-02 08:37:42 följande:
    Fast hon ville ju ha vännens man innan vännen blev ihop med honom?
    Men nu har hon dig. 
  • Anonym (Henrik)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-02 08:40:28 följande:
    Men nu har hon dig. 
    Kanske inte var förstahandsvalet. Är väl främst detta att hon vill vi ska umgås som får mig att fundera på det. Alla har ju varit intresserade av någon annan förut såklart. 
  • Anonym (X)

Gaska upp dig, NU är du hennes förstahandsval. Och för kvinnor spelar den sociala biten stor roll så se till att vara den som glänser och är trevlig när ni ses alla fyra.

• Anonym (Löjlig)
    Anonym (Henrik) skrev 2024-08-02 08:48:48 följande:
    Kanske inte var förstahandsvalet. Är väl främst detta att hon vill vi ska umgås som får mig att fundera på det. Alla har ju varit intresserade av någon annan förut såklart. 
    Tror du att folk ofta är tillsammans med sitt förstahandsval?

Och för att svara på din TS så lutar det starkt åt att du är löjlig. Du får väl bleka tänderna och träna mer om du känner dig så osäker.
  • Anonym (Henrik)
    Anonym (Löjlig) skrev 2024-08-02 08:55:30 följande:
    Tror du att folk ofta är tillsammans med sitt förstahandsval?

Och för att svara på din TS så lutar det starkt åt att du är löjlig. Du får väl bleka tänderna och träna mer om du känner dig så osäker.
    Jag själv har alltid fått mitt förstahandsval. Har inte svårt att få kvinnor eller så, tvärtom. Men ja, gissar jag är löjlig. 
  • Anonym (K)

Jag gissar att hon fortfarande är intresserad av honom, lite grann. Så dels vill hon kunna fjädra upp sig och visa vad han har missat, köra upp i ansiktet på honom att hon har en annan kille nu och kanske kunna småflörta med honom också.

Bra att du blev förvarnad iaf! Jag skulle inte vilja umgås med min partners tidigare dejter.

Svar på tråden Är jag löjlig eller är det märkligt?