Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Män! Hur vill ni bli uppvaktade?

Inte att tjejen engagerar sig i mina intressen. Jag vill ha dom för mig själv.

Jag uppskattar mindre tjat, snabbsex, gör en macka och en kopp kaffe och leverera om man tittar på en match eller dylikt. Det är enormt uppskattat för egen del.

• Anonym (Man)
    En glad tjej skrev 2024-08-01 08:14:29 följande:
    Vi bor inte ihop så inget tjat överhuvudtaget haha! Idag ska jag hem till honom och laga mat, han ska fixa nåt i sin trädgård. Jag tror han uppskattar det för då slipper han laga mat Flört
    Alla saker som, tar hand om, en man är uppskattade. Precis som vi vill ta hand om/skydda er. Jag tror det sitter i sen gammalt i våra gener, även om världen idag ser ut på ett helt annat sätt.
  • Anonym (Man)
    En glad tjej skrev 2024-08-01 08:35:20 följande:
    Ja, så är det nog. Jag vill bara veta att det jag gör för honom är uppskattat, därför jag vänder mig till a dra män för att få ett hum om vad ni tycker om.
    Jag har erfarenhet av olika förhållanden och är i ett längre förhållande nu. Min samlade erfarenhet är att det inte är ett problem i början av ett förhållande. Problemen kommer senare. Man blir bekväm och är inte lika angelägen att fixa och ta hand om sin partner på samma sätt som innan.

Det är då man behöver prata, kommunicera om hur man vill ha det/ska ha det. Det är då arbetet med förhållandet börjar om man nu vill ha en längre relation.

Men i början brukar detta sköta sig själv, så du har nog inget att oroa dig för. Bara var dig själv och ta det inte så allvarligt.
Svar på tråden Män! Hur vill ni bli uppvaktade?