Inlägg från: Anonym (:() |Visa alla inlägg
  • Anonym (:()

HELP! HCG ökar, blödning & klumpar

Hör av dig till gyn eller din vårdcentral, det är förmodligen inget som är panik. Skulle tro att du haft ett missfall men med rester kvar. Men hoppas så klart att det trots allt finns en liten böna, även om jag tror chansen är liten. 

Men kolla upp det, så att det inte sitter ett ägg i äggledare och blödningen Var kroppens försök att bli av med det på egen hand. Hoppas allt löser sig. Om de är tveksamma till att ta in dig får du säga att du har enslig smärta, då måste de kolla upp dig. 
    Hoppas du snart får ordning på läget ❤️

• Anonym (:()
    Lolipopi skrev 2024-07-31 16:07:49 följande:

Uppdatering - Fick en bokad tid idag och var inne. De tyckte liksom mig, att jag blöder indikerar på missfall, men att testerna stiger och nu är solklara är inte lika bra. Har inget tydligt embryo i magen, men en liten hinnsäck. Ser inget X i nuläget, så högst troligen är det ett MA som börjat blöda men inte kommit ut helt. Men pga konstiga tester och högt HCG får jag komma tillbaka om 2 dar för att säkerställa att det inte är ett X som inte syns. 

Så skönt att de hjälper dig att få svar och att du kommer få hjälp att bli av med resterna om inte kroppen klarar det själv. Hoppas ni snart kan få en ny chans ❤️
Svar på tråden HELP! HCG ökar, blödning & klumpar