HELP! HCG ökar, blödning & klumpar
Chocken är total. Varför? Jo för att jag har under 3 veckor blödigt, varit tidigt gravid (v5/6/7), först brunt sen rött med klumpar (slemhinnor, en som en liten ballong). Jag har på detta även haft en långsam ökning på mina tester. När jag vaknade med rätt blod i trosorna och kunde nästan dra ut en slemhinnebit, OCH testade snäppet svagare på stickan så konstaterade jag missfall. Har inte haft ont, liiiite svag mensvärk någon kväll, annars inget
Jag har nu även mindre symtom, och har sagt till de som vetat om graviditeten att det nlivit missfall, samt avbokat tider hos BM. Pga utomlandsresa har jag inte kunnat testa mer, utan helt landat i att det är missfall.
Nu är jag hemma, köpt en flaska bubbel och tänkte njuta. Men för att veta när vi kan pröva för bebis igen tog jag test.
DET ÄR STARKT!!!???? STARKARE???? Jag är i total chock. Jag var helt, helt inställd på att det skulle vara svagt om inte negativt. Alla mottagningar jag ringt till har stängda telefoner, även 1177 är fullt.
Hjälp mig, vad ska jag tro??? Är det missfall? Jag har blödigt snäppet mindre än mens och mest på toa, men blödigt ohja. Klumpar också. Det kan väl inte vara annat då? Och om det är missfall, varför är strecket SÅ mycket starkare??? Har min kropp inte förstått, trots att jag blöder? Har panik, vet inte vad jag ska/ska våga tro. Hade landat i missfall, nu är jag i chock. Ska ringa kliniken imorgon bitti, men jag måste veta vad andra tror.