Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Den andra kvinnan - vad gör jag nu?

Men skit i svinet!! Som redan konstaterats så klarar han inte av att vara trogen och du vet aldrig var du har honom sedan! Och sannolikheten att han lämnar sin fru är riktigt liten. Han vill att du ska vänta tre år? Eller kanske tre veckor. Fast han älskar dig. Fast han kan inte lämna sin fru. Fast.... Vilken jävla velpotta och svag människa, sjukt avtändande allting.

Du kommer aldrig få det du vill ha. Lämna och gå vidare.

• Anonym (K)
    Anonym (Lilltå) skrev 2024-07-30 19:49:22 följande:

Ts finns du kvar ? hur går dina tankar efter responsen som du fått här ? 

kan det vara så att mannen ifråga nu när allt förtroende har körts i botten där på hemmaplan med frun aka mamman till hans barn vars förtroende han å det grövsta svikit, barn som närmar sig vuxen ålder som uppenbarligen vet om allt och mest troligt hatar på sin pappa nu.. detta lär ju ta tid att reparera om det ens är görligt och de lär ju inte direkt älska dig heller, eller vad tänker du ? vill hans familj ens ha kvar honom? De kanske redan bett honom dra åt helvete och detta kan ju ha ändrat hela spelplanen ?  Hans ångest gör att han med alla medel försöker rädda vad som räddas kan i spillrorna av sin familj ? Om det är försent ? Frun kastar ut honom som den loser och bedragare han är, hur ska hon nånsin kunna känna tillit igen ? Mest troligt åker han ju ut tänker jag. Hade aldrig själv accepterat detta, han hade åkt ut med huvet före. vill du då ff ha honom ? Hur kommer er relation bli när den ska byggas i askan av hans familj ? 

vill inte döma men du får ett krossat hjärta, det läker du går vidare. eller så får ni varandra men hur lycklig kan man bli när hela ens familj blev offrad på köpet ? Hur han än gör förlorar han ? 

Ja hans fru lär väl inte vilja ha honom kvar och då blir ts vald "by default" för att han inte har något bättre för sig.... Och som sagt, den där askan då där han svikit hela sin familj, både frun och barnen. De lär väl inte heller vara så nöjda med vad han har gjort...
  • Anonym (K)

Ja återkom gärna om ett år ungefär, då borde det visa sig var allting har landat. Tyvärr förutspår jag ett rent helvete för din del i allt detta.

Svar på tråden Den andra kvinnan - vad gör jag nu?