Anonym (Emmy) skrev 2024-07-31 23:32:03 följande:
Varför skulle det vara en trolltråd. Jag råkar haven vän vars pojkväns syster är 186 cm lång, tror jag. Hon fick veta av föräldrarna i vuxen ålder att hon hade erbjudits detta som barn av vården men föräldrarna sa nej. Hon blev både arg och ledsen när hon fick veta.
jag tror inte det är en trolltråd, denna operation fanns bevisligen redan för länge sedan eftersom tjejen är vuxen nu
Anonym (En annan lång) skrev 2024-08-02 08:52:23 följande:
Jag blev erbjuden operationen för 20 år sen. Bara för att du själv inte har kunskap betyder inte det att det är en trolltråd!
Ok ursäkta, my bad! Det var bara för någon skrev att hennes bror eller kompis var läkare och sade att tråden var fejk och så trodde jag på det.
Men tycker ändå det är hemskt att erbjuda denna typ av operation. De flesta växer inte 10 cm efter de fått mens och dottern verkade vara i en ålder där hon borde få mens snart. Men även om beräkningarna stämmer utgående från skelettröntgen i handen, så tycker jag ändå det är konstigt att överväga en operation. Låter som en väldigt omfattande operation.