Lång som kvinna
Har aldrig någonsin hört talas om att det finns operationer, för att undvika att bli för lång? Det måste vara något väldigt nytt i sådant fall. Sökte av ren nyfikenhet. Men hittade inget specifikt. Låter helknäppt.
Man undrar ju på riktigt vart samhället är på väg snart. Om det här är sant. Är hon frisk för övrigt. Förstår jag faktiskt inte. Du borde inte applicera din egen osäkerhet till din dotter. Om hon är nöjd medb sig själv.
Och jag är lång som kvinna ( 180cm). Har aldrig hört något I skolan eller från läkare annat. Om att operera sig.
Aldrig någonting negativt heller. Från människor i min omgivning.
Finns mycket positivt med att vara lång som kvinna. Bland annat känner jag mig tryggare. Än om jag hade varit mindre och kortare. Blir svårare för män att försöka ge sig på oss. Det är en sak jag verkligen uppskattar. När jag är ute själv på kvällar.
Men det är klart har man komplex och vill känna sig liten Och som att man behöver en beskyddare. Är rädd för att ingen man vill ha en. Varsegod.Det finns ju en slags norm hos män att kvinnor ska vara petita och små. Tur för mig att jag skiter fullständigt i det. Dessutom tycker jag ändå att dom flesta killarna är korta och taniga Det blir mer pojkaktigt/tonåring i mina ögon Ytterst sällan jag stöter på långa män. Jag tycker vi har lite för klena gener här.
Finns andra Europeiska länder som står för dom långa killarna.