Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Hjelm skrev 2024-07-30 22:38:53 följande:
    Haha, ja nu skrev jag ju inte att det var direkt vanligt. Och jag tror också att de flesta förstår att "ligga som Djinghis Khan" var en metafor för att ligga runt frekvent - inte att bokstavligt talat ha haft lika många partners.

Inlägget handlade om att det nog tyvärr är stor risk att inte alla skulle vara ärliga, utan bara utge sig för att vara på samma våglängd som TS. Det finns tyvärr fortfarande många som har olika måttstock på män och kvinnor på den här fronten.

TS ska självklart vara ärlig med sina kriterier. Men till skillnad från t.ex. "har inga barn" eller "inte under 180 cm lång" är tidigare antal partners eller inställning till partners inget man kan "bevisa". Så man kan bara hoppas att de som svarar är ärliga.
    Självklart är det så. Det är inte direkt så att jag tror att jag kommer finna killen jag söker, Men då är jag hellre utan som sagt. Det är min åsikt.
  • Anonym (N)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2024-07-31 00:42:05 följande:

Svårt att träffa sådan man.Jag har annan moral vilket andra inte har.

Vi pratar inte om att hitta en nål i en höstack, vi pratar nog om att hitta en nål i hela världen.

inte omöjligt men nästintill skulle jag säga. Dock kvarstår min åsikt och jag har inga problem vara ensam så länge jag inte hittar vad jag vill ha. 
  • Anonym (N)
    Hjelm skrev 2024-07-30 22:38:53 följande:
    Haha, ja nu skrev jag ju inte att det var direkt vanligt. Och jag tror också att de flesta förstår att "ligga som Djinghis Khan" var en metafor för att ligga runt frekvent - inte att bokstavligt talat ha haft lika många partners.

Inlägget handlade om att det nog tyvärr är stor risk att inte alla skulle vara ärliga, utan bara utge sig för att vara på samma våglängd som TS. Det finns tyvärr fortfarande många som har olika måttstock på män och kvinnor på den här fronten.

TS ska självklart vara ärlig med sina kriterier. Men till skillnad från t.ex. "har inga barn" eller "inte under 180 cm lång" är tidigare antal partners eller inställning till partners inget man kan "bevisa". Så man kan bara hoppas att de som svarar är ärliga.
    Du har helt rätt, man kan inte fråga den frågan och tro att dom ska svara ärligt. Däremot så går det att bevisa.  Och jag gör det tack vare att jag har en tjejkompis som har samma åsikter som mig. Så jag brukar ta reda på hur min framtida mans inställning till sex och ons är genom att fråga genom en kompis. då brukar sanningen komma fram att dom är väldigt sugen på ett ons.
  • Anonym (N)
    Smecker skrev 2024-07-31 05:11:14 följande:
    Visst är det fint med karma? Flört
    Tror inte det har så mycket med karma att göra.

Om jag inte vill ha en smutsig äcklig kuk nära mig så vill jag inte . Och det anser jag att främlingar och killar som ligger runt har. 
  • Anonym (N)
    Smecker skrev 2024-07-31 05:05:12 följande:
    Precis som frigida och inskränkta kvinnor inte kommer bli mindre frigida och få ett mer avslappnat förhållningssätt till sex bara för att de är i en relation. 100%.
    Sen finns det såna som mig. som blir jättesugen med en partner på grund av kärlek. 

men som sagt inte annars, eftersom jag bara ser nackdelar med ons att ligga runt och blir äcklad av det. och jag vill såklart inte ha en partner jag äcklas av heller såklart.
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 15:35:06 följande:
    Men du skulle vara helt ok med om killen hade legat med 10+ tjejer, så länge de var ett par under tiden?
    Sure. Om han gjorde det av kärlek. Nu tror jag inte att en kille i min ålder hunnit med 10+ seriösa förhållanden men ja. Du förstår 
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 08:28:48 följande:
    Men vad är det som är så ofräscht? Jag kan garanater att både tjejer och killar som har partners har snuskigare hygien en vi som har kk. Man slarvar man hygien bara förnamn har en och knulla och är då skit samma.

Jag har flera kk själv och dom är fräscha. Jag kan inte vara i förhållande för jag har vart otrogen i förhållanden 
    Det är både ofräscht med hygien och för beteendet. 

För det första så sprider ni runt sjukdomar, vilket man inte tänker ta någon risk att få, sedan kan man såklart inte veta hur en främling sköter sin hygien heller, folk bara; yes jag kommer till dig nu och vi har sex. Så är det ett riktigt äckel som inte duschat och haft sex med någon annan kanske 1 dag sedan. 

Och sedan beteendet att ni värderar inte ha sex med partnern, utan med vem som helst, varför skulle jag då tycka det vore speciellt att ha sex med min partner om jag vet att han ligger runt och har sex med vem som helst. glöm det, då vill jag inte ha honom,
    då kan han fortsätta ha ha ons och ligga runt med folk han inte ens gillar och respekterar. Fine, men försök inte komma nära mig,
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:03:06 följande:

Fast det finns väl dom som är trogna i förhållanden som inte har bra hygien heller? 

Jag duschar 1 - 2 ggr i veckan och knullar med olika kk:s ca 4-5 ggr i veckan olika kk varje gång. När jag är upptagen sånär det + min pojkvän. Så du menar att vi är äckel bara för att gillar att knulla olika personer? 

Du är nog väldigt ensam att tycka det. Du kommer nog ha ett väldigt tråkigt sexliv om du tänker så

Varför hakar du upp dig på hygienen. Kan du inte läsa eller. 
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:17:24 följande:

Moget, var du som även tog upp det i ditt sista inlägg. 

Jag tror bara att vi som kanske knullar runt mer har bättre hygien en någon som är präktig och lever för sin partner. Oftast blir ni slappa och slarviga med hygien mm.

Tror också att ni som tycker det är äckligt att knulla runt även kanske är mer avundsjuka för vi justa får ligga

Jag kan ta upp 100 orsaker om du vill. Det handlar inte om någon hygien , det är bara en punkt av allt. 
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:26:14 följande:
    Ok, vad bra att du kan det. Ta upp dom ?100 orsaker som gör oss äckliga då? Fast vet redans att du inte kommer göra det och fegar ur.
    Då får du först läsa genom tråden och skriva upp allt jag redan har berättat om. Varför jag inte gillar ons och sex med främlingar samt varför jag inte vill ha er som partner. 
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:40:07 följande:
    Jag har redan läst och i mina ögon så verkar det som  du är en väldigt känslig och lätt äcklad person. Men det var inte 100 orsaker . Så fortsätt du med anledningar vad som gör oss så äckliga enligt dig. 

Jag tror du bara vill provocera oss som gillar att ligga runt
    Det jag är mest intresserad av är att höra om det finns någon som har samma tankesätt som mig.

Att ni stora massan gillar att ligga runt, det vet jag redan, det är ingen nyhet för mig. Men hur många finns som mig är frågan, det är mer intressant. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Ofräscht) skrev 2024-08-01 08:58:23 följande:
    Alla har sin personliga åsikt. Min är att det är ofräscht att leva så. Det är dock inte hygieniskt ofräscht jag menar.
    Det är ofräscht att leva så, samt ofräscht att vilja leva så. 

Jag har dissat en oskuld för att han gillade tjejer som ligger runt och ville ha ons med första bästa. 
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:54:11 följande:
    Ja, fast i våran diskussion så skulle du ta upp 100 orsaker vad som gör oss äckliga och du har inte tagit upp from ännu. Tror du bara vill provocera oss då du just kallar oss för äckliga
    Du kan läsa trådstarten. Där står allt du behöver veta. 
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.