Mia04 skrev 2024-08-01 08:28:48 följande:
Men vad är det som är så ofräscht? Jag kan garanater att både tjejer och killar som har partners har snuskigare hygien en vi som har kk. Man slarvar man hygien bara förnamn har en och knulla och är då skit samma.
Jag har flera kk själv och dom är fräscha. Jag kan inte vara i förhållande för jag har vart otrogen i förhållanden
Det är både ofräscht med hygien och för beteendet.
För det första så sprider ni runt sjukdomar, vilket man inte tänker ta någon risk att få, sedan kan man såklart inte veta hur en främling sköter sin hygien heller, folk bara; yes jag kommer till dig nu och vi har sex. Så är det ett riktigt äckel som inte duschat och haft sex med någon annan kanske 1 dag sedan.
Och sedan beteendet att ni värderar inte ha sex med partnern, utan med vem som helst, varför skulle jag då tycka det vore speciellt att ha sex med min partner om jag vet att han ligger runt och har sex med vem som helst. glöm det, då vill jag inte ha honom,
då kan han fortsätta ha ha ons och ligga runt med folk han inte ens gillar och respekterar. Fine, men försök inte komma nära mig,