Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Anonym (N) skrev 2024-07-31 00:22:55 följande:
    Jag rör inte er. Killarna alltså.
    tror knappast du är det, du låter som en kvinna som ligger runt.
    Och du sjunker bara lägre och lägre! Patetiskt att du inte klarar av att andra lever annorlunda från hur du tycker att man ska vara så du måste försöka smutskasta och kalla en fula ord. Du vet inte ett dugg om vare sig hur jag tänker eller hur jag lever.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (N) skrev 2024-07-31 15:17:12 följande:
    Tror inte det har så mycket med karma att göra.

Om jag inte vill ha en smutsig äcklig kuk nära mig så vill jag inte . Och det anser jag att främlingar och killar som ligger runt har. 
    Men du skulle vara helt ok med om killen hade legat med 10+ tjejer, så länge de var ett par under tiden?
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 17:20:36 följande:
    Tyvärr jag kan inte vara en snuskpelle då jag är en tjej
    men sedan är jag inte snuskig heller
    Med tanke på att du knullade din systers kille för typ en månad sedan så ska du nog inte säga för mycket nu.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 17:40:36 följande:
    Men lilla gubben, bara för jag gjorde det misstaget så betyder inte det att jag är snuskig. Eller vad vill du ha sagt?
    "Lilla gubben"? Sist jag kollade hade jag äggstockar och du ska fortfarande inte säga så mycket. Om du inte fattar att det du gjorde mot din syster var så fel det någonsin kan bli så kan jag inte hjälpa dig iaf.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 19:26:29 följande:
    Oj,förlåt då. Lilla,gumman bara för att jag gjorde det snedsteget så betyder inte det att jag är snuskig? Jag vet att det var väl men kan inte få det knullet ogjort.

varför kaxar du?
    Lilla gumman blir också fel med tanke på att jag är märkbart äldre än dig. Tror du att du är rolig när du tilltalar andra på det där sättet...? Språk är tydligen inte det enda snedsteg du sysslar med iaf. Snuskig? Jo, det skulle jag nog säga.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 20:32:16 följande:
    Jaha, hur gammal är tant då? Nej, det tror jag verkligen inte.

Eh, det var något nytt. På vilket sett är jag snuskig?
    Hahaha det behöver du inte bekymra dig över :)

Du tycker inte det är snuskigt att ligga med sin syrras kille..? Fine.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 22:32:07 följande:

Jasså, märker att du är en fegis. Trodde gamlingar vågade stå för vad dom tycker,tänker och säger samt vara ärlig när man ställer enkla frågor

Nej, tycker du att det är snuskigt? Du är nog den enda som tycker det isåfall

Ja jättefeg bara för att du inte behöver veta min ålder... Suck...

Fråga din syster, hon tycker nog både ett och annat om dig. Alltså, den dagen hon kan tänka sig att prata med dig igen.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 23:31:19 följande:
    Du beter dig verkligen som en barnrumpa

vad ska jag fråga henne?
    Om hon tycker att du är snuskig.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 09:19:08 följande:
     vad är det som ofräscht med det? Det är inte direkt att man tvingar någon att knulla och vissa av oss har kanske mer behov att knulla. som Sagt jag har ju några st kk och dom är bra på olika saker så det man är sugen på den dagen just den kk:n knullar man med just den kvällen.

När man är i ett förhållandet så är man mer bunden men jag blir bara kåt av att behöva smyga av otroghete och på det sättet blir det ett spännande knull med den jag är otrogen med.
    Du spär verkligen på ts fördomar! Tur att inte alla är som dig.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 10:13:55 följande:
    Och vad menar du med det? Vad är jag menar du?
    Exakt alla fördomar som ts har om personer som har ons och kk bekräftar du. NOLL moral och klarar inte av att hålla sig trogen, knullar runt med allt och alla utan urskiljning, till och med din egen systers kille.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 10:21:33 följande:
    Ja, och?
    Det var ett konstaterande mest, men det är synd att det finns sådana som du som ger alla andra dåligt rykte.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 10:21:33 följande:
    Ja, och?
    Iofs, ts fattar förhoppningsvis att du är väldigt avvikande. Hon verkar iaf ha en viss tankeförmåga på så sätt.
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.