Inlägg från: Anonym (N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (N)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Hjelm skrev 2024-07-30 17:50:52 följande:

Ja, det är självklart din fulla rätt att välja bort någon som legat med många eller haft sex på premisser som du inte kan relatera till. So far so good, och det är bra att du är ärlig med det om det är viktigt för dig!

Det enda problemet är väl att du aldrig kan lita på att männen du träffar talar sanning om att de har en historik som liknar din. Finns många män som skulle älska att träffa en kvinna som haft väldigt få partners, samtidigt som de själva legat runt som Djingis Khan. Säkert är många beredda att skarva med sanningen för att du ska vilja ha dem.

Det är det jag menar med att det aldrig helt går att kontrollera.

Jag har aldrig frågat min partner om hur många han haft, och han har aldrig frågat om mina heller. Vi har det helt fantastiskt tillsammans och är helt på samma våglängd i sexlivet och allt annat. Det räcker för mig.

Du har helt rätt. Det är många som skulle ljuga för att få en kvinna som mig som ser väldigt bra ut och inte ligger runt och har sex med främlingar.

Men det ändrar väl inte det faktum att jag blir äcklad och tappar attraktion om jag vet att killen ligger runt och har ons? 
  • Anonym (N)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 20:18:13 följande:
    Absolut. Reagerade mer på påståendet att de var vanligt att killar låg runt som Genghis Khan, för det tror jag inte en sekund på. Sen sätter väl alla sin gräns hur de vill, det ska jag inte lägga mig i.
    Det är olika.

En kille var väldigt kär i mig, men det hindrade ju inte honom från att försöka skaffa ons medans han höll på ragga på mig. Så det blev nej tack där och all attraktion försvann och jag gick vidare, ingen tanke alls på att fortsätta där. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-30 17:02:16 följande:

Jag tycker samma sak om tjejer som killar 

Ja, det tycker jag. sen är det faktiskt som så att dom som gillar att ligga runt och har ons, dom ändrar sig inte bara för att dom skaffar ett förhållande. Dom är fortfarande samma person med samma tankesätt som innan, speciellt när det gått ett par månader/ år i förhållandet, dom blir väldigt sugen på att ligga med andra då. 100%
  • Anonym (N)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 21:32:23 följande:
    Det finns säker några som ligger runt med ett tresiffrigt antal, men de är sällsynta. Troligen är de som du och ligger inte runt alls, eller så ligger de på en siffra mellan 5-25 eller något åt det hållet. Ingen aning hur killen i ditt exempel hade det, kanske bara var just en annan person, sen är det fritt upp till dig att inte vilja gå vidare där.
    Ja. Med mitt ex åkte jag runt på resor själv i hela världen. Det är inga problem. Jag ska kunna släppa iväg min kille på sånt också. 
    Finns det tveksamheter om vad partnern kan tänkas hitta på när man inte är där så är det inget förhållande att ha. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-30 22:04:10 följande:
    "Faktiskt" så har du fel, det du skriver stämmer verkligen inte för alla. Att ha sex med många partners eller att ha ons innebär inte att man är opålitlig som partner och kommer att vara otrogen.
    Det sa jag inte heller. Jag sa att dom blir sugen på att ligga med andra.

Dom som är otrogen är dock inte den kategorin som endast har sex i förhållande och av kärlek. 
  • Anonym (N)
    Hjelm skrev 2024-07-30 20:12:16 följande:
    För TS handlar det ju inte om antal, utan att man haft sex med någon man inte har romantiska känslor för. Då antar jag att tre är för många om två av dem är ONS.
    Japp. då är det för många. 

I min värld existerar inte ons eller sex utan kärlek, och jag kräver samma tillbaka. Och jag är beredd på att vara ensam än att vara med någon jag inte kan respektrea och endast känna äckel för. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-30 22:24:08 följande:
    Även om du bara menar sugen på att ligga med andra och inte fullbordad otrohet så har du fortfarande fel.
    Jag har inte fel. 

Du påstår säkert också att jag har fel när jag säger att jag är många mäns drömkvinna. 

Är du 10 år eller. I lågstadiet visste jag redan att män är kungar som ligger runt, och kvinnor Ja, du vet säkert. 

Numera är det dock normalt med att vem som helst ligger runt. Både killar, tjejer. det är det normala förstår du. Även fast dom flesta inte vill ha någon i ett förhållande med någon sådan att göra.  

Jag har dock alltid känt att jag bara vill ha sex av kärlek, och har inte något sug alls att ligga med en kille som jag inte har förhållande med. 
    Kom inte påstå att killar inte gillar det, för dom gillar mig, det lovar jag. och det förstår jag,

Jag har alltid känt ett äckel till killar som ligger runt och har ons, det är bara en känsla jag har, förmodligen för att jag endast förknippar sex med kärlek, något annat finns inte för mig. och det är min åsikt. Och som sagt, ja, jag kräver en partner med samma synsätt, annars får det vara. Kom inte säg att jag ska gilla killar som ligger runt för det gör jag absolut inte. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 22:47:49 följande:
    Okej då förstår jag. Var inte meningen att blåsa upp påståendet i för stor proportion, men jag fick massa inlägg från olika håll och kanter som verkade handla om annat.
    Men ja, det är ju ganska enkelt att ljuga om antalet tidigare partner. Finns ju bland annat trådar här emellanåt där frågan ställs om man ska vara ärlig eller ej, för att siffrorna börjar bli lite höga.
    Det är väl inte antalet som är det viktiga att ta reda på. Det är väl synsättet, men självklart ljuger folk där också. 

Jag såg en artikel i någon tidning om vilka killtyper som får ligga i sommar. Det var premium eller något sådant. Killarna betalar och köper premium för att se om dom tillhör typen, annars ändrar dom sig till den för att få ligga.
    Vem får ligga till hösten då? Ingen med mig iallafall. 
    Ni får äckla er med varandra.
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-30 23:51:13 följande:
    Jag säger att du har fel för att du har fel. Du har ingen aning om hur personer med ons eller sex utanför relationer tänker. Fruktansvärt fördomsfullt! Och du fortsätter bara sjunka allt lägre med dina påhopp, sitt i sandlådan själv och fundera på din egen ålder istället.
    Jag bryr mig inte ett dugg hur ni tänker. Tråden är inte riktad till er. Den är riktad till dom som har samma synsätt som mig. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 00:00:45 följande:
    Det är ett fritt forum. Vem som helst får svara. Du kan sitta på dina höga moraliska hästar och spotta på alla andra om du vill, men sluta påstå att du vet hur "vi" tänker.
    Jag rör inte er. Killarna alltså.
    tror knappast du är det, du låter som en kvinna som ligger runt.
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.