• Smecker

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Det är toppen att frigida puritaner skriver ut sånt i sina presentationer, så normala människor kan välja bort dem.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (y) skrev 2024-07-30 13:20:04 följande:
    Spydig kommentar från dig. Jag är inte frigid, inte det minsta. Är bara inte intresserad av lösaktiga typer som utnyttjar främmande människor för sex. För mig signalerar detta ytlighet, polygami och dålig karaktär.

Sen vet inte du vad som är normalt eller inte. Jag anser inte att det är normalt att ligga runt. Tror aldrig att detta varit naturens ?syfte? för oss med tanke på att folk som gjort så under alla tider har straffats med könssjukdomar, där vissa sjukdomar lett så långt som till döden 

Ja, det finns preventivmedel idag men det är en skapad  efterhandskonstruktion och inget naturligt.
    Såklart du inte tycker att du är frigid. Jag är bara inte intresserad av frigida och inskränkta typer som har ett så komplicerat och avtändande förhållningssätt till sex. För mig signalerar detta inskränkthet, religiös fanatism och bakåtsträvande.

Nej du har rätt, vi har väldigt olika uppfattningar om vad som är normalt. Tyvärr (för dig) så har samhället och det normala utvecklats en hel del sedan 1800-talet, det är 2024 nu och Tinder och att ha sex för att det är roligt och inte för att avla barn är det nya normala. Till och med den gamle geten Bob Dylan sjöng "the times they are a-changin" redan 1964.
  • Smecker
    molly50 skrev 2024-07-30 14:26:54 följande:
    Även om tiderna har förändrats så innebär inte det att det är fel,eller att man är frigid,för att man föredrar seriösa förhållanden framför kk-relationer och ONS.
    Och det innebär inte att det är fel, eller att man är lösaktiga och utnyttjar andra för sex, för att man har en mer avslappnad inställning till sex och relationer.
  • Smecker
    molly50 skrev 2024-07-30 18:49:54 följande:
    Nej,inte du. Men det finns andra som har gjort det.
    Och antytt att man är tråkig och gammaldags om man hellre vill ha något seriöst än bara ligga runt.
    Precis som det finns andra som rakt ut säger att man är lösaktig och utnyttjar andra för sex för att man har en avslappnad inställning till sex.
  • Smecker
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 15:16:11 följande:
    Som sagt, min åsikt, och jag har rätt att välja bort dessa lösaktiga killar om jag vill.

jag väljer själv bort ONS och tycker kärlek och sex hör ihop. Jag har min rätt att välja en kille som tänker så också. 
    Självklart får du välja bort män som har en helt normal inställning till sex, precis som de får välja bort frigida och inskränkta kvinnor som dig. 
  • Smecker
    Anonym (N) skrev 2024-07-30 21:41:30 följande:
    Ja, det tycker jag. sen är det faktiskt som så att dom som gillar att ligga runt och har ons, dom ändrar sig inte bara för att dom skaffar ett förhållande. Dom är fortfarande samma person med samma tankesätt som innan, speciellt när det gått ett par månader/ år i förhållandet, dom blir väldigt sugen på att ligga med andra då. 100%
    Precis som frigida och inskränkta kvinnor inte kommer bli mindre frigida och få ett mer avslappnat förhållningssätt till sex bara för att de är i en relation. 100%.
  • Smecker
    Anonym (N) skrev 2024-07-31 00:39:31 följande:
    Självklart är det så. Det är inte direkt så att jag tror att jag kommer finna killen jag söker, Men då är jag hellre utan som sagt. Det är min åsikt.
    Visst är det fint med karma? Flört
  • Smecker
    molly50 skrev 2024-07-31 11:27:45 följande:
    Nej,och det har jag heller aldrig påstått.
    Men jag tycker det är onödigt att ta till invektiv oavsett vad man tycker.
    Det är upp till var och en vad man föredrar.
    Ja det märks tydligt på vilka inlägg du bemöter, att du tycker att det är onödigt att ta till invektiv oavsett vad man tycker. Ser inte att du bemött ett enda inlägg som ansett att personer som har en avslappnad inställning till sex och relationer är lösaktiga och utnyttjar andra för sex.
  • Smecker
    molly50 skrev 2024-07-31 14:54:23 följande:
    Jaz,det står dig ju fritt att tycka,förstås.
    Men jag står fast vid min åsikt att jag tycker det är onödigt att ta till invektiv såsom frigid,lösaktig,utnyttja andra för sex eller inskränkt. Oavsett vilken sida man står på.
    Jag tycker det är rena personangrepp.'

Men ska vi vara helt ärliga så finns det ju de som lurar andra att de söker något seriöst enbart för att få ligga. Och därmed utnyttjar.
    Och det tycker,i alla fall jag,inte är ok.
    Men det gäller ju såklart inte alla.
    Är båda parter med på det så är det ju en helt annan sak.
    Då är det väl bara att köra på.
    Har inget som helst med tyckande att göra, det räcker med att läsa dina inlägg för att se vad du väljer att låta passera och vad du väljer att anmärka på.

Det är klart att det inte är okej att luras, vad har det med saken att göra? Skall vi vara helt ärliga så finns det frigida kvinnor som låtsas gilla sex för att få relationer, det gäller såklart inte alla men det tycker i alla fall jag inte är okej. Såhär kan vi hålla på i oändlighet.
  • Smecker
    Anonym (N) skrev 2024-07-31 15:17:12 följande:
    Tror inte det har så mycket med karma att göra.

Om jag inte vill ha en smutsig äcklig kuk nära mig så vill jag inte . Och det anser jag att främlingar och killar som ligger runt har. 
    Det är helt okej, de vill inte ha en dammig intorkad fitta nära sig, så win-win för alla. Lycka till i ditt sökande!
  • Smecker
    Anonym (Elin) skrev 2024-08-01 02:31:36 följande:

Mata inte trollet..

Jo gör det! Jag har en nypoppad skål med popcorn här.
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.