Han vill inte ha barnet
Jag är ledsen Ts men han vill verkligen inte ha barn. Kanske nån gån srn men troligtvis inte. Du har redan gjort en abort tidigare pga honom.så självklart kommer han ännu en gång anse att detta är ditt ansvar .
Varför slutar du med piller överhuvudtaget? Ni verkar ju inte vara överens om barn och Varför då sluta skydda dig när du ändå har gjort abort en gång och vet vad det innebär? Varför gamla med ett barns liv?
Han beskyller dig för att ha lurat honom, ja må så vara , men samtidigt har ju han lurat dig att tro att han vill ha barn när han helt uppenbart inte vill ha barn alls.
Jag fick barn med en partner som hotade med gud vet vad om.jag inte gjorde abort men jag behöll det och en fasansfull vårdnadstvist började som pågick I flera år och trasade sönder oss alla. Motvilligt tog han ansvar men med tiden blev han en bra pappa och vårt barn är nu vuxen. Men det trauma som blev av alla år i tingsrätten och Hovrätten kommer för evigt sitta kvar i oss alla. I synnerhet sonen. Jag älskar mitt barn till döds men var det värt resan om jag hade fattat konsekvenserna? Nej.