Inlägg från: Anonym (Lol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lol)

Min vän konspirerar

Ge honom en enkel biljett till USA. Han kan arbeta i Trumps kampanjstab, där utmärker han sig inte. 

Ett sånt jävla miffo. Och du har umgåtts med honom sedan 2020 minst. Vad säger det om dig? Du ska kanske också sticka till USA?

Detta är väl en typisk Fredagstråd. 

• Anonym (Lol)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-07-26 15:23:06 följande:
    Låter som att du passar där också, iof. Kanske ännu mer. Och nope, det är en barndomsvän som jag förklarade liksom har förlorat det. Förstår inte vad som var otydlig. 
    Och du är tvungen att  umgås med denna vän? 
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Wake up!) skrev 2024-07-26 16:22:00 följande:
    Jag kan nog lova dig att han tycker det som INTE händer eller har hänt dig än är minst lika jobbigt!
    Att du inte har vaknat till sanningen än som han och hans familj tydligen har gjort är garanterat jobbigt för honom också.

Nu tycker jag inte att han riktigt gör på rätt sätt att väcka folk genom att försöka trycka ner sanningen i halsen på folk. Eller genom att attackera folk som egentligen inte har med saken att göra. 
    Det funkar absolut INTE! 

Att det skulle vara något psykiskt fel på honom helt plötsligt tror nog inte ens du på!? Eller?

Folk tar avstånd från honom för att det är jobbigt att inse sanningen just nu..Tillslut så kommer alla inse sanningen även om det är jobbigt.

Folk tar avstånd för han är en jobbig jävel. Hans åsikter skiter folk i, förutom en liten klick hjärntvättade Trump-fans. 

Du får gärna tro att folket kommer att vakna, och medan du gör det så fortsätter vi andra våra liv som innehåller både vaccin och Pride. Varför i hela världen tror du att vi skulle vilja ge upp vår frihet för att några idiotier ogillar homosexuella? 

Svar på tråden Min vän konspirerar