Hans barn..
Har ganska nyss äntligen träffat kärleken igen, sen en månad tillbaka ungefär. Vi är båda galet kära.
Han och hans ex har sedan i höstas bestämt att dom ska gå isär som vänner men det tog tid innan hon fick ny lägenheten och så... Så hon flyttade för 2 månader sen. Dom har två barn ihop som är 18 och 21. Alltså vuxna. 18 åringen bor hos mamma och han, 21 åringen hos sin pappa då. Dessa båda två tycker att det går för fort att deras pappa träffar ny och är inte alls glada i att vi träffats. Jag har träffat sonen två gånger. Men dottern har jag inte fått träffa än. Hon är nog mest sur. Och min kille nu då tycker att om hon är hos honom nån helg så ska vi inte träffas. Och jag märker på honom att han är orolig av detta. Och det är jag med. Hur sjutton får man detta att gå ihop. Självklart är barnen jätteviktiga och jag villl inte på nåt sätt komma emellan han och barnen. Samtidigt känner jag att dom är stora, inte hemma på helgerna direkt. Ska din få styra så att vi inte kan träffas och i värsta yta fall behöva göra slut? Nån som varit med om liknande?