BIM Augusti 2024
Tog ett digitalt nu men såklart negativt.
Jag vet inte när bim är eller om jag ens haft äl så är i ingemansland just nu 🙃
Jag skall till Cypern på måndag nästa vecka och vill absolut INTE ha min förbannade mens då. Mensen kom cykeldag 41 förra månaden och det skulle innebära nästa fredag 30/8 denna månad men nej tack asså. Så deppigt. Jag tror för övrigt inte jag haft ägglossning än så nedräkning till bim kanske är helt meningslös men en kan ju ändå hoppas. Jag är väl sist här inne med bim..
👋🏻 hoppar in här också. Jag och min partner försöker inte aktivt men vi undviker inte något heller. BIM den 15/8. Negativa gravtester hittills, trodde ÄL var i slutet på juli/början på augusti men är osäker då jag inte tempat. Den här evighetslånga väntan 😩 Vill bara ha ett svar så man slipper fundera..
Hej på er.
Jag har följt tråden sedan start, sett vilken bra koll ni har på våra fantastiska kroppar och undrar därmed om någon vet vad som sker?
Jag slutade med p-ring för några månader sedan, mensen var till en början regelbunden här. När jag skulle ha mens i slutet av maj fick jag den istället 4 juni, och månaden därpå 9 juli (35 dagars cykel, om jag räknat rätt?). Jag har sedan dess (42 dagar sedan) inte haft någon mens.
Jag har tagit två grav tester från rfsu, med en veckas mellanrum och senast för en vecka sedan, men de är negativa! Vad händer?? absolut att man hoppades på BIM, men med negativa tester känns det ju helt värdelöst.
Jag köpte hem ett par ägglossningstest förra månaden, som jag tänkte börja med efter nästa mens som då ännu inte kommit..
och om jag har förstått det rätt nu: det var alltså 30 dagar sedan du fick din första mens senast? hur lång cykel brukar du ha?
Jag är 29 och skäms lite över hur dålig koll jag har haha..
Kul med folk som kan testa och KANSKE förvänta sig ett plus, jag har testat med ägglossningstester hela månaden sedan mensen tog slut och ingen ägglossning för mig denna cykel, därmed ingen direkt bim.
Är på cykeldag 32 nu iallafall utan varken mens/ägglossning. Ni kan tro att det är frustrerande. Kämpa Nathalie kämpa.
Min mens kom idag, 2 dagar sent😭 återigen nya tag nästa månad
3 dagar innan Cypern och hela familjen ligger i magsjuka. Verkar inte bli någon resa. Gött..
Här kommer spottings som alltid innan mens så jag hoppar in i septembertråden. Lycka till och grattis till er andra!
Hörrni. Jag fick aldrig min mens. Bara bruna flytningar 3 dagar ca. Negativt gravtest igår. Får vänta och ta nytt test i dagarna. Hänger kvar här på en skör tråd 😂
Samma här! Fick inga positiva med ägglossnings tester som du och väntade på mens istället men det kom aldrig.
Testade gravid test negativt på BIM +1 och imorse som jag ät nu BIM +8.
undrar om mens kan hoppa över? Alltså får ägglossning efteråt ändå?
Jag har lagt ner att känna efter. Har haft tampong 2 dagar i rad som vart helt tomma efter mina bruna flytningar. Går helt på yolo. Finns inte i min värld att den dyker upp. Modig eller dumdristig, tiden får utvisa.
När var det du hade dina bruna flytningar?
jag hade ju nidis och testade suuuupersvagt positivt tre dagar efteråt på ultratidigt test från CB, men jag tror att jag kan vara en sådan höghormonare kanske. Testade negativt på andra tester. så bara CB som gav positivt resultat.
Håller tummarna! Tycker ändå det låter hoppfullt??
Fan vad segt med mens. Om jag inte mått så förbannat jävla illa hade jag nog tänkt att min mens var de 3 dagarna med bruna flytningar men det finns ingen chans så kasst som jag mår. Inte att rekommendera på en utlandssemester.
Önskar jag tagit med mig mina gravtest hemifrån innan jag åkte men fick ju vad jag trodde var begynnande mens så tänkte "men skärp dig människa du har mens och ör inte gravid". Köpte 2st 50-pack tamponger och tog med istället redo för niagrafallet. But nope!