BIM Augusti 2024
Hoppar in här och säger hej .
Har ingen aning när jag har BIM, men har börjat testa grav test nu. Har oregelbunden mens.
Jag har mått jätte skumt! Kan inte sätta fingret på vad felet är. Vi planerar inte bebis, utan det får i så fall bli en surprice 😅.
Varit intim med sambon vid tre tillfällen. Ca 3 dagar efter senaste mensens sista dag som var 2407011. Sen en gång i slutet på juli och sen nu i helgen. Kollar man så här utifrån senaste mens så kan jag omöjligt vara gravid. Men redan efter den gången vid mensen fick jag mensvärk en vecka efteråt som har funnits fram tills nu. Den är inte borta än! Mina vårtgårdar är sjukt svullna och kliar satan. Jag känner mig febrig nu dem senaste tre dagarna men ingen feber. Hungrig hela tiden och irritation upp/ner hela tiden. Låter som pms.. igår kväll trodde jag att man skulle kollapsa. Fick så ont i magen att jag inte kunde stå upp. Kände mig yr och en jäkla menskramp. Det högg ordentligt i nedre delen i magen, men nu mår jag bra igen. Bara mensmärta. Grav test visar negativt så inbillar mig säkert. Men min sambos andedräkt luktar så äcklig att jag nästan spyr. Den gör i vanliga fall inte det. Idag när min sambos vän kom så stank han som en askkopp. Brukar ALDRIG reagera över det då jag själv är rökare. Vad fan händer med mig? Måste vara skengravid 🤣 Just det.. Ända sedan andra veckan i månaden (juli) har jag haft rikliga flytningar, det forsar och är kladdigt. Ursäkta detaljen. Jag känner mig gravid men testen visar inget. Måste inbilla mig eller hur?