baam77 skrev 2024-07-24 23:29:05 följande:
jag är så glad att jag inte är ung idag och vill ha barn. Det du måste tänka att alla tjejer är inte en grupp som tänker samma. Mitt tips till dig att sluta vara här och på alla appar. Går fram till tjejer i din egna ålder med gemensamma vänner eller när du har något gemensamt med. det är inte svårare än så. Jag har hört tjejer som är så trötta på allt detta som bara väntar på en som du ska gå fram och säga hej!
Tro mig. Det har jag också hört. Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".
Grejen är att när jag skriver här så blir jag istället förnedrad av folk som fru jobba/lyft och herr T.
Gör verkligen ont i hjärtat att bli behandlad på det här sätter av de här människorna och att de vägar se vad jag har skrivit och varför jag mår som jag gör.
Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.
Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.