Anonym (En här..) skrev 2024-07-24 00:32:05 följande:
yapp jag kan vara helt ärlig att precis så är det att jag håller ihop mitt sk förhållande pga av barn, då jag själv är ett skilsmässobarn en gång i tiden o det var inte någon "dans på rosor", och mitt förhållande med min sambo "dog ut" runt 2017, vi är mera kompisar än ett par, vi har pratat men hon tycker att allt är helt okej vilket ja tycker har känts helt tomt,vi bråkar aldrig,det finns microskopiska känslor kvar ungefär, o otroligt nog efter så pass lång tid så har ja inte varit otrogen heller, då jag har inte har några bra erfarenheter av att vara ett skilsmässobarn så då tänker jag vara kvar i tills ialla fall det har tagit studenten så dom kan börja att så sakta men säkert starta en egen karriär i livet, hitta min glädje i vardagen? för men är det små sakerna, att få vara själv för en liten stund låt säga 30 min, kanske par gånger i månaden åka till några vänner o dricka kaffe o snacka, har som tur är ett jobb med roliga arbetskamrater så det händer att vi snacka ihop oss så kan vi dra o käka på fredagen efter jobbet.. så om 3 år blir de dags o dra "pluggen" här på detta..då blir är det 25årsen vi träffades, o ha jag stått ut sedan 2017 så kan ja stå ut 3år till..
Känns det som det är värt de att hålla ut? Kanske en personlig fråga men har ni nåt sexliv? Här är det helt dött eller dåligt om det sker? vet inte hur jag ska stå ut med den biten.