Pälsänger
Jag behöver all hjälp och råd!!! :(((
vi har tyvärr drabbats av pälsänger i vår lägenhet. Vi har så klart anmält detta till vår hyresvärd och nomor har varit och sprutat med vanlig insektsmedel, ångbehandlat listerna i lägenheten men det hjälper inte! Vi hittar fortfarande larver. så nomor har bokat en tid för oss nästa vecka där de ska spruta in hela lägenheten inklusive gardeoberna med gift. vi har tvätta kläderna och torktumla i 60 grader att alla kläder har antingen blivit förstörda eller krympt. vi har ingen möjlighet att frys kläder då vi har en jätte liten frys med enbart 3 lådor. jag är så trött på dessa äckliga larver och skalbaggar, jag är också gravid och är så trött på att städa så mycket dagligen, har grov foglossningen som gör saken värre :( känner mig så nedstämd och trött, någon som har haft pälsänger hemma och hur blev ni av med dem? Är det omöjligt? Och kan de äta på alla våra kläder samt nya bebis kläder och möbler? :( är det farligt med de giftet som nomor kommer spruta? jag har pratat med dem och de nomor sa är att jag ska inte vistas i lägenheten i 24h sen kan jag vara som vanligt i hemmet trots att medlet finns då det torkar ut men jag känner mig så nervös och rädd, någon med erfarenhet? Snälla uppskattar allt hjälp och vill bara bli av med dessa äckliga kryp😭😭😭