Trashigt?
Är en kvinna trashig för att hon har barn med två olika pappor ?
Är en kvinna trashig för att hon har barn med två olika pappor ?
Är män trash om de har barn med flera olika kvinnor?
Nej just det.
Men den allmänna uppfattningen verkar vara att gränsen går vid två. Att ha barn med två olika partners anses ok. Att ha barn med tre eller fler anses inte lika ok.
Trash handlar mer om hur man lever, samt övriga omständigheter.
Spelar ingen roll vad man tycker om detta.Men barnen blir bara halvsyskon hela livet med släkt i olika håll.
Spelar ingen roll vad man tycker om detta.Men barnen blir bara halvsyskon hela livet med släkt i olika håll.
Beror på hur nära varandra barnen fötts.
Varför frågar du ens? Känner du själv att du skäms?
Tror det är få som skulle tycka att det är trashigt att ha barn med två olika personer liksom generellt.
Omständigheter, däremot. Följande tror jag att de flesta skulle skriva under på:
Fick barn med sin man, mannen dog, träffade många år senare en ny man och fick ett barn med honom: inte trashigt.
Fick barn med sin man, man separerade efter ett antal år, har en bra relation som föräldrar till samma barn, träffade en ny man och fick barn med honom: inte trashigt.
Blev slumpmässigt gravid med någon man inte var tillsammans med och det hände en gång till sen: trashigt.
Har ett barn med "sitt livs kärlek" man känt i ett halvår, separerar kort tid efter födseln, lika fort träffar man en ny "livs kärlek" och historien upprepar sig: trashigt
Har ett barn med sin partner, är otrogen och blir gravid av en annan man: trashigt.
Jag trodde först att du ville skaffa ett till barn med dem här mannen men du har alltså redan barn med honom?
Han träffade dig när du hade 1 barn och ni tillsammans skaffade ett till, och nu kallar han dig trashig? Hur kom det här ens upp?
Jag har barn med två olika män. Mina stora barn bor varannan vecka och den yngsta av dem säger att hon ser sina småsyskon som syskon, precis samma som sina äldre syskon. Den äldre av de stora ser de små som syskon men inte riktigt på samma sätt som sina helsyskon eftersom helsyskonen delar hon allt med, dvs båda hemmen och samma pappa.
tycker inte alls det är trashigt om Det inte är så att man upprepat efter kortare förhållanden blir gravid med olika män som det sedan tar slut med. Trashigt är också fel ord, mer oansvarigt och talande för dålig kontroll och konsekvenstänk.