Inlägg från: Anonym (Smaksak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smaksak)

Hade du kunnat dejta en kvinna utan hår?

Anonym (Man) skrev 2024-07-23 10:14:12 följande:
    Visa en enda bild på en person som är snyggare utan hår än med hår.
    Det är ju en smaksak om man tycker att någon är snygg med långt hår, axellångt hår, page, kort hår eller snaggat. Att just du anser att hår (gissningsvis även att det ska vara långt) är superviktigt betyder inte att det är en sanning. 

Det har funnits supermodeller som varit snaggade/pixiekort hår eller även rakade. 
  • Anonym (Smaksak)

Nu vet jag inte om det är just alopecia du drabbats av eller om det finna annan orsak till att du tappat håret men jag googlade på "gorgeous alopecia women" och fick upp detta resultat 

www.google.com/search&client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=88b5da755aaf187c&sca_upv=1&udm=2&biw=360&bih=671&sxsrf=ADLYWILCqscuJAPc9u1ScGZtlRHgErN2Uw%3A1721740247073&ei=16ufZrL1A5ayqwGbsKCxAg&oq=gorgeous+alopecia+women&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIhdnb3JnZW91cyBhbG9wZWNpYSB3b21lbkitfFC1QFjYbnAAeACQAQGYAbkCoAGeEKoBCDMuMTEuMC4xuAEDyAEA-AEBmAIEoALkBMICBBAjGCfCAgkQABiABBgTGA3CAgoQABgTGAUYDRgewgIKEAAYExgIGA0YHsICBBAeGAqYAwCIBgGSBwMwLjSgB80Z&sclient=mobile-gws-wiz-serp

Vad gäller smink/hår för att känna sig kvinnlig så är det inte så *min åsikt*. Du är precis lika kvinnlig oavsett hår, smink eller bröst (om nu de skulle vara borta). Du är alldeles underbar som du är, oavsett! 

• Anonym (Smaksak)
    Anonym (Elisabet) skrev 2024-07-24 09:22:42 följande:

(Bald is beautiful) Jag kan inte citera..

Jag håller med..Det är snyggt eller snyggare på många.

Jag har själv nästan alltid haft långt hår, men nu är jag trött på det och skulle faktiskt mest av allt vilja raka håret. Dels för det ser så coolt ut o dels för vad himla enkelt o praktiskt det måste vara jämfört med långt hår.

Fast jag tror inte just jag kommer passa bättre i rakat, men nån dag så kommer jag prova raka mig iaf.
    .Om det inte blir bra så kan man ju testa peruk..
    Vilket också kan vara snyggt och praktiskt..
    Jag gillar att testa saker minst en gång i livet. 😁

Jag har växlat mellan "strax nedanför skulderbladen"-långt och pixie-kort flertalet gånger. Aldrig just rakat men väl kortkort. Så skönt.

Nu har jag varit korthårig sen 2017 och håret är på väg ut i page, sen får vi se vart det tar vägen därifrån. När man inte har någon sjukdom så är det ju "bara hår" och växer ut igen. 
Svar på tråden Hade du kunnat dejta en kvinna utan hår?